دانلود Balsamiq Wireframes 4.6.1 x64 – نرم افزار طراحی وایرفریم

دانلود Balsamiq Wireframes 4.6.1 x64 - نرم افزار طراحی وایرفریم

 

دانلود Balsamiq Wireframes

| نرم افزار طراحی وایرفریم |

 

Balsamiq Wireframes 4.6.1 x64 نام یک نرم افزار جدید، قدرتمند و کاربردی در زمینه طراحی وایرفریم برای متخصصین حوزه طراحی وب‌سایت، اپلیکیشن موبایل و… است که با دارا بودن امکاناتی گسترده، توانسته به عنوان یک ابزار قوی در این زمینه شناخته شود. همانطور که می‌دانیم، یکی از اصول اولیه در طراحی یا توسعه سایت یا اپلیکیشن، ایجاد وایرفریم است. وایرفریم در واقع چارچوبی است که مشخص می‌کند هدف نهایی پروژه چیست و محل قرارگیری عناصر مختلف را در آن مشخص می‌کند. به طور کلی، در صورتی که بعد از ایده‌پردازی اولیه در پروژه‌های نرم افزاری، مستقیما به سراغ پیاده‌سازی آن برویم، ریسک پروژه بالا می‌رود. به همین علت، برای تولید محصولات دیجیتالی مثل نرم افزار یا وب‌سایت، به منظور تست های اولیه از وایرفریم استفاده می‌شود.

وایرفریم، که به عنوان طرح اولیه یا بلوپرینت هم شناخته می‌شود، یک راهنمای تصویری است که اسکلت یا چارچوب کلی یک وب‌سایت یا اپلیکیشن را نشان می‌دهد. از وایرفریم‌ها به منظور یافتن بهترین چینش برای عناصر و المان‌های موجود در طرح نهایی استفاده می‌شود و باید به شکلی خلاقانه و با بالاترین امکان رسیدن به اهداف محصول نهایی طراحی شده باشد. در این مطلب از سایت یاس دانلود، نرم افزاری را برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم که در زمینه‌ی ساخت وایرفریم‌های پیشرفته کاربرد دارد. با این نرم افزار، شما می‌توانید چه به عنوان طراح رابط کاربری، گرافیست و یا حتی مدیر محصول، وایرفریم مورد نظر خود برای وب‌سایت یا اپلیکیشن دلخواه‌تان را بسازید و ایده‌های مختلف خود را بر روی آن اعمال کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار Balsamiq Wireframes را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Balsamiq Wireframes :

– قابلیت یادگیری آسان و سریع

– امکان به‌کارگیری انواع المان‌های مورد نیاز در طراحی سایت یا اپلیکیشن

– پشتیبانی از امکان Drag & Drop

– امکان طراحی وایرفریم‌هایی با سرعت و دقت بالا

– امکان استفاده مجدد از نمادها

– امکان طراحی پروتوتایپ‌هایی با قابلیت تعامل از سمت کاربر

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Balsamiq Wireframes.cover1  300x227 - دانلود Balsamiq Wireframes 4.6.1 x64 - نرم افزار طراحی وایرفریم Balsamiq Wireframes.cover2  300x300 - دانلود Balsamiq Wireframes 4.6.1 x64 - نرم افزار طراحی وایرفریم

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 117 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR