دانلود Moosync 5.1.0 – موزیک پلیر جذاب و زیبا برای ویندوز

دانلود Moosync 5.1.0 - موزیک پلیر جذاب و زیبا برای ویندوز

 

دانلود Moosync

| موزیک پلیر جذاب و زیبا برای ویندوز |

 

Moosync 5.1.0 نام یک موزیک پلیر جدید، کاربردی و متن‌باز به منظور پخش موزیک در سیستم‌عامل ویندوز است که به دلیل دارا بودن محیط گرافیکی جذاب و زیبای خود، توانسته توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کند. این برنامه یک موزیک پلیر بسیار قوی و پرامکانات است که می‌توانید آن را به عنوان جایگزین موزیک پلیر فعلی خود مورد استفاده قرار داده و از تجربه گوش دادن به فایل‌های صوتی در انواع فرمت‌ها لذت ببرید. این نرم افزار، طبق ادعای سازنده‌ی آن یک موزیک پلیر ساده به منظور لذت بردن از دنیای موسیقی است. اما این نرم افزار در کنار ظاهر ساده‌ی خود، امکانات جامعی را هم دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به توانایی پخش آنلاین و آفلاین موسیقی با قابلیت مدیریت حرفه‌ای پلی‌لیست‌ها اشاره کرد.

درست به مانند دیگر موزیک پلیرها در ویندوز، این برنامه‌ هم به شما امکانی می‌دهد که بتوانید فایل‌های صوتی در رایانه را برایتان پخش کند. علاوه بر این، شما می‌توانید از چند منبع مختلف فایل‌ها را فراخوانی کرده و از تجربه گوش کردن به آن‌ها لذت ببرید. این نرم افزار با دارا بودن مجموعه‌ای از تم‌های زیبا و جذاب به شما امکانی می‌دهد که بتوانید رابط گرافیکی این برنامه را مطابق با سلیقه خودتان تغییر داده و آن را اصطلاحا برای استفاده‌ی خودتان شخصی کنید. این برنامه یک موزیک پلیر قوی برای فایل‌های صوتی در رایانه و همینطور حساب اسپاتیفای و یوتیوب است که پیشنهاد می‌کنیم فرصت استفاده از آن را از دست ندهید. هم اکنون می توانید نرم افزار Moosync را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Moosync :

– دارا بودن امکان شخصی‌سازی محیط گرافیکی نرم افزار

– امکان یکپارچگی با اکانت Spotify/Youtube و پلی‌لیست‌های آن

– قابلیت پخش فایل‌ها به صورت آفلاین و آنلاین

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Moosync.cover1  300x161 - دانلود Moosync 5.1.0 - موزیک پلیر جذاب و زیبا برای ویندوز Moosync.cover2  300x161 - دانلود Moosync 5.1.0 - موزیک پلیر جذاب و زیبا برای ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 90.3 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR