دانلود Recovery Toolbox for CD 2.2.1.0 – بازیابی اطلاعات از CD/DVD/Blu-ray آسیب دیده

دانلود Recovery Toolbox for CD 2.2.1.0 - بازیابی اطلاعات از CD/DVD/Blu-ray آسیب دیده

 

دانلود Recovery Toolbox for CD

| بازیابی اطلاعات از CD/DVD/Blu-ray آسیب دیده  |

 

Recovery Toolbox for CD 2.2.1.0 نام یک اپلیکیشن جدید و کاربردی است که می‌تواند فایل‌ها را از دیسک‌های آسیب دیده و یا خراب شده از انواع CD/ DVD/ HD FVD/ Blu-ray بازیابی کند. سر و کله زدن با دیسک‌های آسیب دیده و یا خش‌دار CD/DVD/Blu-ray معمولا کار سخت و دشواری است؛ به خصوص که ده‌ها ابزار مختلف در بازار با هدف بازیابی اطلاعات از اینگونه دیسک‌ها در دسترس بوده ولی چیزی جز اتلاف وقت برای شما ندارند. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم، امکانی را فراهم می‌کند که بتوانید اطلاعات مهم و حیاتی خود را از انواع لوح‌های فشرده بازیابی کنید.

این نرم افزار، قابلیت نصب و راه‌اندازی سریع و ساده‌ای دارد که با استفاده از آن، حتی کاربران مبتدی هم می‌توانند با چند کلیک ساده اطلاعات موجود خود در CD/DVD/Blu-ray را بازیابی کنند. در ابتدا از شما خواسته می‌شود که دیسک مورد نظر خود برای اسکن کردن را انتخاب کنید. با این کار، اطلاعات جامعی از اندازه دیسک و فضای خالی آن نمایش داده می‌شود. سپس شما می‌توانید با انتخاب یک مسیر مشخص، اطلاعات مورد نظر خود برای بازیابی از دیسک انتخابی را در آن ذخیره کنید. این برنامه با یک اسکن عمیق و جامع، کلیه اطلاعات بازمانده از دیسک آسیب دیده‌ی شما را تشخیص داده و امکان دسترسی دوباره به آن‌ها را برایتان فراهم می‌کند که امیدواریم از تجربه‌ی استفاده از آن به خوبی بهره ببرید. هم اکنون می توانید نرم افزار Recovery Toolbox for CD را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Recovery Toolbox for CD :

– امکان بازیابی اطلاعات از دیسک‌های CD/DVD/Blu-ray با سهولت بالا

– قابلیت بازیابی اطلاعات از دیسک‌هایی با آسیب فیزیکی (مثل خش افتادن)

– توانایی بازیابی کامل اطلاعات در انواع فرمت‌ها از دیسک‌های سی‌دی/دی‌وی‌دی/بلو-ری

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Recovery Toolbox for CD.cover1  300x200 - دانلود Recovery Toolbox for CD 2.2.1.0 - بازیابی اطلاعات از CD/DVD/Blu-ray آسیب دیده Recovery Toolbox for CD.cover2  300x200 - دانلود Recovery Toolbox for CD 2.2.1.0 - بازیابی اطلاعات از CD/DVD/Blu-ray آسیب دیده

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 2.74 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR