دانلود Tagging for Windows 3.1.41 – نرم افزار برچسب‌گذاری، جستجو و دسترسی سریع‌تر به فایل و فولدرها

دانلود Tagging for Windows 3.1.41 - نرم افزار برچسب‌گذاری، جستجو و دسترسی سریع‌تر به فایل و فولدرها

 

دانلود Tagging for Windows

| نرم افزار برچسب‌گذاری، جستجو و دسترسی سریع‌تر به فایل و فولدرها |

 

Tagging for Windows 3.1.41 نام یک ابزار جدید، رایگان و کاربردی است که با استفاده از آن می‌توانید فایل‌ها و فولدرها در سیستم خود را برچسب‌گذاری کنید. این نرم افزار به طور کامل با ویندوز اکسپلورر سازگاری دارد و می‌توانید از امکانات آن در سیستم نهایت بهره را ببرید. در مواقعی که سرچ ویندوز برای نیاز شما کاربردی نیست، اضافه کردن تگ به فایل‌ها می‌تواند برای شما بسیار مفید و کاربردی باشد. به طور پیش‌فرض، تگ‌ها در قسمت پراپرتیس فایل و فولدرها قرار دارد و کاربر می‌تواند تگ‌های دلخواه خود را در این قسمت وارد کرده و از این پس، از طریق تگ‌ها به فایل و فولدرها دسترسی پیدا کند.

نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم، ابزاری است که به منظور ساده‌سازی این فرآیند در دسترس شما قرار می‌گیرد تا بتوانید با سهولت بیشتری بر روی فایل و فولدرهای خود تگ قرار دهید و در ادامه از طریق همین تگ‌ها، به اطلاعات پرکاربرد خود دسترسی پیدا کنید. با نصب این نرم افزار در ویندوز، قابلیت تگ‌گذاری فایل و فولدرها از طریق منوی راست کلیک در دسترس شما خواهد بود. این نرم افزار مجهز به یک محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند است و به کمک آن شما می‌توانید یک تجربه سریع و موثرتر را در حین کار با ویندوز اکسپلورر داشته باشید.هم اکنون می توانید نرم افزار Tagging for Windows را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Tagging for Windows :

– امکان صرفه‌جویی در زمان لازم برای دسترسی به فایل و فولدرها

– پشتیبانی از امکان تگ‌گذاری انواع فایل و فولدرها

– امکان سازماندهی و مدیریت هرچه بهتر اطلاعات شخصی در سیستم

– یکپارچگی کامل با ویندوز اکسپلورر

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Tagging for Windows.cover1  300x233 - دانلود Tagging for Windows 3.1.41 - نرم افزار برچسب‌گذاری، جستجو و دسترسی سریع‌تر به فایل و فولدرها Tagging for Windows.cover2  300x178 - دانلود Tagging for Windows 3.1.41 - نرم افزار برچسب‌گذاری، جستجو و دسترسی سریع‌تر به فایل و فولدرها

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 50.7 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR