دانلود DailyWallpaper 2.5.1 – نرم افزار تغییر خودکار و روزانه‌ی والپیپر ویندوز

دانلود DailyWallpaper 2.5.1 - نرم افزار تغییر خودکار و روزانه‌ی والپیپر ویندوز

 

دانلود DailyWallpaper

| نرم افزار تغییر خودکار و روزانه‌ی والپیپر ویندوز |

 

DailyWallpaper 2.5.1 نام یک ابزار جدید، رایگان و متن‌باز به منظور تغییر دادن خودکار و روزانه‌ی والپیپر در ویندوز است که می‌توانید با استفاده از آن، همواره یک والپیپر جدید و زیبا را در میزکار سیستم خود داشته باشید. این برنامه می‌تواند والپیپرهای جدید را از Bing, Spotlight برای شما دریافت کرده و با فانکشن‌های مختلف خود، تصاویر را در بازه‌های زمانی مختلف برای شما تغییر دهد. در کنار این قابلیت، این برنامه مجهز به امکان بررسی هش فایل‌ها و همینطور پیدا کردن فایل‌های تکراری است که امکانات مورد انتظار را در دسترس شما قرار می‌دهد. اگرچه برخی افراد، توجه چندانی به تغییر والپیپر خود ندارند، در مقابل کاربرانی هم هستند که دوست دارند همواره ظاهر دسکتاپ خود را تغییر دهند و یک محیط جذاب را در میزکار خود داشته باشند. نرم افزاری که در اینجا در دسترس شما قرار می‌دهیم، امکانی را فراهم می‌کند که بتوانید از منابع معتبر والپیپرهای دلخواه خود را انتخاب و آن‌ها را در ساعات مختلف شبانه‌روز به عنوان والپیپر دسکتاپ ست کنید.

بینگ به عنوان یک موتور جستجوی شناخته شده در دنیا، یک مرجع حرفه‌ای برای دسترسی به والپیپرهای جدید است که این اپ، به طور خاص برای کار با آن طراحی شده و امکاناتی جامع را در خود دارد. در کنار این‌ها، کاربر می‌تواند واترمارک موجود بر روی عکس‌ها را هم با این برنامه حذف کند. در صورت تمایل به استفاده از تصاویر شخصی‌تان در میزکار ویندوز هم این برنامه قابلیت‌هایی را در خود دارد که شما بتوانید مسیر دلخواه خود در سیستم را برای والپیپر دسکتاپ انتخاب کرده و با تنظیمات دلخواه خود آن‌ها را در دسکتاپ سیستم ست کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار DailyWallpaper را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار DailyWallpaper :

– امکان دسترسی به والپیپرهای جدید در Microsoft Bing, Microsoft Spotlight

– امکان ذخیره کردن والپیپرهای جدید

– توانایی ست کردن خودکار والپیپرها در دسکتاپ ویندوز

– قابلیت اعمال تغییرات متنوع در والپیپر ویندوز

– دارا بودن کارکرد ساده و آسان

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

DailyWallpaper.cover1  300x196 - دانلود DailyWallpaper 2.5.1 - نرم افزار تغییر خودکار و روزانه‌ی والپیپر ویندوز DailyWallpaper.cover2  300x140 - دانلود DailyWallpaper 2.5.1 - نرم افزار تغییر خودکار و روزانه‌ی والپیپر ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 2.03 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR