دانلود Fluent Flyouts Battery 3.1.9.0 – دسترسی سریع به وضعیت سلامت باتری لپ تاپ

دانلود Fluent Flyouts Battery 3.3.0 Preview - دسترسی سریع به وضعیت سلامت باتری لپ تاپ

 

دانلود Fluent Flyouts Battery

| دسترسی سریع به وضعیت سلامت باتری لپ تاپ |

 

Fluent Flyouts Battery 3.1.9.0 نرم افزاری است که به کمک آن می‌توانید به اطلاعاتی کامل و حرفه‌ای از باتری لپ‌تاپ و وضع سلامت آن دست پیدا کنید. کارکرد این برنامه بسیار ساده و آسان است و کاربر بعد از نصب و راه‌اندازی اولیه، یک آیکون جدید را در بخش System tray خواهد داشت که با کلیک بر روی آن، پنجره‌ای شناور به منظور نمایش اطلاعات باتری لپ تاپ به نمایش درخواهد آمد. اگر که شما نیز از کاربران سیستم‌عامل ویندوز در لپ تاپ هستید، احتمالا به خوبی می‌دانید که با کلیک بر روی آیکون مخصوص باتری در نوار تسک‌بار می‌توان به اطلاعات آن دست پیدا کرد. به طور پیش‌فرض، ویندوز صرفا مقدار شارژ باقی مانده‌ی باتری لپ تاپ را نمایش می‌دهد. ولی در این مطلب از سایت یاس دانلود، نرم افزاری را برای شما در قالب یک پروژه متن باز آماده کرده‌ایم که به شما اجازه می‌دهد که بتوانید به اطلاعاتی جامع‌تر از باتری لپ تاپ خود دست پیدا کنید.

نصب و راه‌اندازی این برنامه ساده و سریع است و کاربر به راحتی می‌تواند آن را در ویندوز 11 و ویندوز 10 نصب کند. اطلاعات اصلی این برنامه، در قالب پنجره‌ای در گوشه صفحه به نمایش درمی‌آید. این برنامه، علاوه بر نمایش میزان شارژ باقی مانده باتری، اطلاعات جامع‌تری از وضع سلامت و عمر باتری لپ تاپ را نیز نمایش می‌دهد. پنجره این برنامه به صورت شناور بوده و به مانند نوتیفیکیشن‌ها در ویندوز نمایش داده می‌شود که امیدواریم از تجربه کار با آن نهایت استفاده را ببرید. هم اکنون می توانید نرم افزار Fluent Flyouts Battery را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Fluent Flyouts Battery :

– امکان نمایش درصد باتری در نوار تسک‌بار

– امکان پیش‌بینی زمان باقی مانده با اتمام شارژ باتری

– امکان نمایش جزئیات پیشرفته مثل ظرفیت کامل و واقعی باتری

– امکان نمایش چرخه شارژ و ولتاژ باتری

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Fluent Flyouts Battery.cover1  300x222 - دانلود Fluent Flyouts Battery 3.1.9.0 - دسترسی سریع به وضعیت سلامت باتری لپ تاپ Fluent Flyouts Battery.cover2  300x202 - دانلود Fluent Flyouts Battery 3.1.9.0 - دسترسی سریع به وضعیت سلامت باتری لپ تاپ

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : Msixbundle
  • حجم : 111 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR