دانلود digiCamControl 2.1.5.8 – ریموت کنترل دوربین‌های DSLR

دانلود digiCamControl 2.1.5.8 - ریموت کنترل دوربین‌های DSLR

 

دانلود digiCamControl

| ریموت کنترل دوربین‌های DSLR |

 

digiCamControl 2.1.5.8 نرم افزاری برای ریموت کنترل دوربین‌های پیشرفته‌ی DSLR می‌باشد که به شما اجازه می‌دهد دوربین خود را به صورت تمام و کمال با امکاناتی گسترده به شکل راه دور مدیریت کنید. با این برنامه، شما همچنین می‌توانید تصاویر موجود در دوربین را به همراه کلیه دیتای EXIF به کامپیوتر انتقال دهید. دوربین‌های دیجیتال، این روزها کاربرد گسترده‌ای در حوزه عکاسی هنری، عکاسی مربوط به مراسمات خاص، عکاسی تبلیغاتی و … دارند. با توجه به گستره‌ی بالای کاربرد این دوربین‌ها، استفاده از راهکاری برای مدیریت از راه دور برای این دوربین‌ها می‌تواند برای کاربران جالب توجه باشد.

نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم، ابزاری است که دقیقا برای همین کار توسعه یافته و به شما اجازه می‌دهد که بتوانید به صورت از راه دور از طریق کامپیوترتان، دوربین را کنترل کنید. رابط گرافیکی این برنامه تا حد ممکن ساده طراحی شده تا حتی کاربران مبتدی‌تر هم بتوانند از امکانات آن بهره ببرند. علاوه بر امکانات مدیریتی ذکر شده، با استفاده از این نرم افزار شما می‌توانید دستورات مختلف دوربین را از طریق کامپیوتر اجرا کنید که از جمله آن‌ها می‌توان به انجام تنظیمات مختلف دوربین مثل سرعت شاتر، مقدار ISO و … و سپس ثبت عکس اشاره کرد. این برنامه می‌تواند به طور همزمان چندین دوربین مختلف را تحت کنترل خود قرار دهد تا بتوانید همه آن‌ها را از یک محیط منظم و زیبا مدیریت کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار digiCamControl را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار digiCamControl :

– امکان کنترل کردن تنظیمات دوربین از طریق کامپیوتر و کابل ارتباطی USB

– امکان ثبت عکس از طریق فشردن یک دکمه در کامپیوتر

– امکان تغییر در تنظیمات ثبت عکس در دوربین به صورت ریموت

– امکان مدیریت همزمان چند دوربین در کامپیوتر

– قابلیت انتقال دادن تصاویر ثبت شده به کامپیوتر

– امکان ثبت عکس با تایمر

– امکان فیلمبرداری با کنترل در کامپیوتر

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

digiCamControl.cover1  300x175 - دانلود digiCamControl 2.1.5.8 - ریموت کنترل دوربین‌های DSLR digiCamControl.cover2  300x164 - دانلود digiCamControl 2.1.5.8 - ریموت کنترل دوربین‌های DSLR

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 90.5 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR