دانلود استاد باشی – بازی فکری کلمات 10.16 برای اندروید

دانلود استاد باشی - بازی فکری کلمات 10.16 برای اندروید

 

دانلود بازی استاد باشی برای اندروید

| بازی فکری کلمات برای اندروید |

 

استاد باشی 10.16 نام یک بازی اندرویدی ایرانی و جدید در سبک اکشن از استودیوی بازی سازی Quiz Bazz‏ است. اگر از علاقه‌مندان به سری بازی‌های فکری و تفننی در سیستم‌عامل اندروید هستید، پیشنهاد می‌کنیم فرصت تجربه بازی استاد باشی را از دست ندهید. استاد باشی، یک عنوان جدید در سبک سری بازی‌های فکری و تفننی است که به تازگی توسط توسعه‌دهندگان بازی محبوب کوئیز آف کینگز ساخته و منتشر شده که به شما اجازه می‌دهد بتوانید از تجربه ده‌‌ها تجربه جذاب و منحصر به فرد لذت ببرید. در این بازی، شما می‌توانید با حل کردن معماهای فکری مختلف، اطلاعات عمومی خود را بالا ببرید و از تجربه این بازی محبوب و پرطرفدار لذت ببرید.

استاد باشی، هم امکان بازی آفلاین و هم بازی آفلاین دارد و شما در آن می‌توانید از تجربه صدها مرحله‌ی جذاب و منحصر به فرد لذت ببرید. اگر که می‌خواهید با یک عنوان فکری، اطلاعات عمومی خود را در حوزه‌‌های مختلف بالا ببرید، استاد باشی یک گزینه ایده‌آل برای شماست. همانطور که گفته شد، استاد باشی یک بازی کلمات فارسی است که می‌توان آن را در دسته بازی فکری و سرگرم‌کننده برای تمام سنین به شمار آورد. رقابت در این بازی، پیدا کردن و ترکیب کلمات است که می‌توانید با حل کردن هر چالش، مرحله پیش روی خود را پشت سر گذاشته و از تجربه ساعت‌ها سرگرمی منحصر به فرد و جذاب آن لذت ببرید. هم اکنون می توانید بازی استاد باشی را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی استاد باشی :

– امکان بازی به صورت آفلاین و آنلاین

– دارا بودن صدها مرحله جذاب و سرگرم‌کننده

– مناسب برای تمام سنین

– دارا بودن چالش‌هایی جذاب در سبک کلمات و دانستنی

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

OstadBashi1 84x150 - دانلود استاد باشی - بازی فکری کلمات 10.16 برای اندروید OstadBashi2 84x150 - دانلود استاد باشی - بازی فکری کلمات 10.16 برای اندروید OstadBashi3 84x150 - دانلود استاد باشی - بازی فکری کلمات 10.16 برای اندروید OstadBashi4 84x150 - دانلود استاد باشی - بازی فکری کلمات 10.16 برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 90.6 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR