دانلود CapFrameX 1.6.9 – نرم افزار تست پرفرمنس سیستم برای بازی‌

دانلود CapFrameX 1.6.9 - نرم افزار تست پرفرمنس سیستم برای بازی‌

 

دانلود CapFrameX

| نرم افزار تست پرفرمنس سیستم برای بازی‌ |

 

CapFrameX 1.6.9 نام یک محصول نرم افزاری جدید، رایگان و کاربردی به منظور تست و آنالیز کردن پرفرمنس سیستم به منظور اجرای بازی‌های رایانه‌ای است که به شما اجازه می‌دهد بتوانید سیستم خود را در زمان اجرای بازی‌های دلخواه خود، از نظر قدرت و بهره‌وری مورد بررسی جامع قرار دهید. تست و مانیتور کردن پرفرمنس کامپیوتر، چیزی است که بسیاری از انجام آن لذت می‌برند. دانستن اینکه دستگاه شما در مقایسه با سیستم دوستان و آشنایان، چه پرفرمنسی داشته و آیا توان اجرای بازی‌های مورد علاقه‌تان را دارد یا خیر، موضوعی است که می‌توانید آن را از طریق برنامه‌های تست و آنالیز سخت‌افزار بفهمید. در این مطلب از سایت یاس دانلود، ابزاری را برای شما آماده کرده‌ایم که امکان آنالیز و بررسی دقیق سخت‌افزار سیستم را می‌دهد تا بتوانید کلیه مولفه‌ها را با دقت مورد آزمون قرار دهید.

این برنامه یک ابزار آنالیز پرفرمنس است که با استفاده از آن می‌توانید بسیاری از مشخصه‌های لازم و موثر در تجربه بازی‌های رایانه‌ای را اندازه‌گیری کرده و نتایج را با نتایج سایر سخت‌افزار مورد قیاس قرار دهید. این برنامه در واقع همزمان با اجرای بازی کامپیوتری مورد نظر شما، قابلیت خود را نشان می‌دهد. به این صورت که همزمان با اجرای بازی، باید این نرم افزار را م اجرا کنید تا به طور دقیق مشخصه‌هایی همچون فریم‌ریت، فریم‌تایم، مصرف پردازنده و … برای شما آنالیز و بررسی شود. در ادامه شما می‌توانید به سایر خصوصیات سخت افزار سیستم، دمای قطعات و … نیز حین تجربه بازی‌ها دسترسی داشته باشید. هم اکنون می توانید نرم افزار CapFrameX را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار CapFrameX :

– امکان آنالیز و بررسی کارکرد سخت‌افزار سیستم

– مناسب برای اندازه‌گیری پرفرمنس سیستم در اجرای بازی‌های مختلف

– مناسب برای تشخیص توان واقعی قطعات سخت افزار سیستم در حین تجربه بازی‌ها

– مجهز بودن به محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

CapFrameX.cover1  300x186 - دانلود CapFrameX 1.6.9 - نرم افزار تست پرفرمنس سیستم برای بازی‌ CapFrameX.cover2  300x198 - دانلود CapFrameX 1.6.9 - نرم افزار تست پرفرمنس سیستم برای بازی‌

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 11 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR