دانلود imo-International Calls & Chat 2022.10.1031 – پیام‌رسان ایمو برای اندروید

دانلود imo-International Calls & Chat 2022.10.1031 - پیام‌رسان ایمو برای اندروید

 

دانلود نرم افزار imo برای اندروید

| پیام‌رسان ایمو برای اندروید |

 

imo-International Calls & Chat 2022.10.1031 نام یک اپلیکیشن جدید، رایگان و کاربردی به منظور برقراری ارتباط متنی، صوتی و ویدیویی به صورت بین‌المللی با دیگر کاربران ایمو در سراسر دنیا است. با این برنامه شما می‌توانید از طریق اینترنت، به مخاطبان خود پیام متنی و یا ویس مسیج ارسال کنید و حتی در صورت تمایل، به صورت ویدیویی با مخاطب خود به شکل رایگان در ارتباط باشید. این نرم افزار یک راهکار امن و سریع برای برقراری ارتباط سریع و کاربردی به صورت متنی، صوتی و ویدیویی با دیگر کاربران این شبکه در سراسر دنیاست که می‌توانید از آن به شکل ساده و آسان بهره‌ ببرید. ایمو، پیام‌رسانی است که در ابتدا، به دلیل فراهم نمودن امکان برقراری تماس رایگان بین‌المللی مطرح شد و امروز به دلیل دارا بودن ده‌ها امکان جذاب و قدرتمند، توانسته به عنوان یک پیام‌رسان بسیار سریع و قابل اطمینان برای کاربران مطرح شود.

با توجه به محدودیت‌های اعمال شده در دسترسی به پیام‌رسان‌های تلگرام و واتساپ، بسیاری از کاربران به دنبال یک جایگزین قوی برای این پیام رسان‌ها هستند. در این شرایط، پیام‌رسان ایمو را می‌توان به عنوان یک اپ رایگان و کاربردی به شمار آورد. ایمو، با دارا بودن نسخه اندروید و iOS، برای کاربران امکانی را فراهم می‌کند که بتوانند به صورت رایگان از طریق اینترنت با مخاطبان خود از طریق متن، صدا، تصویر و فیلم در ارتباط باشند. کیفیت بالای تماس صوتی و تصویری در ایمو، از جمله خصوصیاتی است محبوبیت چشم‌گیر این پیام‌رسان را به دنبال داشته است که امیدواریم از تجربه‌ی کار با آن نهایت استفاده را ببرید. هم اکنون می توانید نرم افزار ماسک برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار imo-International Calls & Chat :

– امکان برقراری ارتباط بین‌المللی در شبکه اینترنت با دیگر کاربران شبکه ایمو

– امکان دسترسی به قابلیت آی‌مومنت (iMoment) و به‌اشتراک‌گذاری عکس و فیلم

– امکان دسترسی به سرویس رایگان ایمو با 2G, 3G, 4G, Wi-Fi

– قابلیت به‌اشتراک‌گذاری ساده و آسان انواع دیتا نظیر عکس، فیلم، ویس و پیام متنی با مخاطبان

– مصرف بهینه‌ی ترافیک اینترنت

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

imo1 84x150 - دانلود imo-International Calls & Chat 2022.10.1031 - پیام‌رسان ایمو برای اندروید imo2 84x150 - دانلود imo-International Calls & Chat 2022.10.1031 - پیام‌رسان ایمو برای اندروید imo3 84x150 - دانلود imo-International Calls & Chat 2022.10.1031 - پیام‌رسان ایمو برای اندروید imo4 84x150 - دانلود imo-International Calls & Chat 2022.10.1031 - پیام‌رسان ایمو برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 75 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR