دانلود ZenTimings 1.2.7 – مانیتور و نظارت بر سیستم‌های مجهز به پردازنده‌های AMD Ryzen

دانلود ZenTimings 1.2.7 - مانیتور و نظارت بر سیستم‌های مجهز به پردازنده‌های AMD Ryzen

 

دانلود ZenTimings

| مانیتور و نظارت بر سیستم‌های مجهز به پردازنده‌های AMD Ryzen |

 

ZenTimings 1.2.7 نام یک ابزار جدید، رایگان، ساده و سبک برای مانیتور کردن مموری تایمینگ در پلتفرم رایزن می‌باشد. این برنامه، به شما کلیه اطلاعات مهم و ضروری در سیستم‌های مجهز به پردازنده‌های ای‌ام‌دی رایزن را نمایش می‌دهد که از جمله آن‌ها می‌توان به مشخصه‌هایی همچون Memory Timing, Voltages, Infinity Fabric, Memory Controller Clocks و… اشاره کرد. صرف‌نظر از برند مادربرد سیستم، این برنامه می‌تواند کلیه اطلاعات مربوط به سیستم مجهز به پردازنده AMD Ryzen را در نمایی زیبا و ساده به شما نمایش دهد تا در هر زمان بتوانید به اطلاعاتی جامع و به‌روز از سخت افزار سیستم دسترسی داشته باشید.

این برنامه یک اپلیکیشن جدید، ساده و رایگان است که به شما کمک می‌کند تا بتوانید پارامترهای مهم و ضروری در سیستم‌های AMD Ryzen را به طور زنده ببینید. این نرم افزار برای اجرا شدن نیازی به نصب ندارد و شما می‌توانید به شکل پرتابل از مزایای آن در سیستم خود بهره ببرید. کلیه اطلاعات مهم و مورد انتظار شما از سیستم در قالب محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند این برنامه گنجانده شده و شما به راحتی می‌توانید در صفحه اصلی آن به کلیه مشخصه‌های مورد نظرتان دسترسی داشته و در صورت تمایل از نتایج آن به صورت لحظه‌ای اسکرین‌شات بگیرید. هم اکنون می توانید نرم افزار ZenTimings را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار ZenTimings :

– نمایش جامع و کامل اطلاعات مربوط به سیستم‌های مجهز به پردازنده‌های ای‌ام‌دی رایزن (AMD Ryzen)

– امکان ذخیره کردن اسکرین‌‌شات از مشخصات نمایش داده شده تنها با یک کلیک

– قابلیت بروزرسانی خودکار اطلاعات فرکانس و ولتاژ قطعات هر 2 ثانیه به صورت خودکار

– دارا بودن پوسته‌های تاریک و روشن برای محیط برنامه

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

ZenTimings.cover1  205x300 - دانلود ZenTimings 1.2.7 - مانیتور و نظارت بر سیستم‌های مجهز به پردازنده‌های AMD Ryzen ZenTimings.cover2  214x300 - دانلود ZenTimings 1.2.7 - مانیتور و نظارت بر سیستم‌های مجهز به پردازنده‌های AMD Ryzen

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 500 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR