دانلود XBox One Controller Battery Indicator 1.3.1.1 – نشانگر باتری کنترلر ایکس باکس در ویندوز

دانلود XBox One Controller Battery Indicator 1.3.1.1 - نشانگر باتری کنترلر ایکس باکس در ویندوز

 

دانلود XBox One Controller Battery Indicator

| نشانگر باتری کنترلر ایکس باکس در ویندوز |

 

XBox One Controller Battery Indicator 1.3.1.1 نرم افزاری جدید، رایگان و متن‌باز به منظور مدیریت و مشاهده‌ی مقدار شارژ باقی مانده‌ی باتری ایکس باکس وان (Xbox One) و ایکس باکس 360 (Xbox 360) در ویندوز است که می‌توانید با استفاده از آن، از طریق یک آیکون با قابلیت دسترسی سریع و ساده در بخش System tray به این قابلیت دسترسی داشته باشید. این نرم افزار به شما قابلیتی می‌دهد که بتوانید در زمان کاهش سطح شارژ باتری کنترلر ایکس باکس، از طریق نوتیفیکیشن‌های مخصوص ویندوز از این موضوع مطلع شده و در صورت لزوم، کنترلر خود را شارژ مجدد کنید.

کنترلرهای ایکس باکس وان و ایکس باکس 360 از جمله معروف و محبوب‌ترین کنترلرها برای گیمرهای پلتفرم PC هستند. در واقع با استفاده از امکان برقراری ارتباط بی‌سیم کنترلر ایکس باکس با کامپیوتر، به سادگی می‌توان دسته بازی کنسول ایکس باکس (وان یا 360) را به دسته بازی کامپیوتر کرد. به طور پیش‌فرض، هیچ راهی برای مشاهده مقدار شارژ باقی مانده‌ی کنترلر ایکس باکس در ویندوز وجود ندارد؛ از طرفی در بسیاری مواقع کاربران به طور ناگهانی متوجه خالی شدن شارژ باتری کنترلر خود در حین بازی کردن می‌شوند. با استفاده از نرم افزار جدید و ساده‌ای که برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم، امکانی برایتان فراهم خواهد بود که بتوانید به آسانی دسته بازی ایکس باکس خود را در سیستم مدیریت کرده و از میزان شارژ باقی مانده‌ی آن مطلع شوید. هم اکنون می توانید نرم افزار XBox One Controller Battery Indicator را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار XBox One Controller Battery Indicator :

– امکان مشاهده شارژ باقی مانده کنترلر ایکس باکس در ویندوز

– قابلیت نمایش اعلان در زمان کاهش مقدار شارژ باتری کنترلر ایکس باکس

– سازگاری با کنترلرهای ایکس باکس وان و ایکس باکس 360 در ویندوز

– کارکرد ساده و آسان

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

XBox One Controller Battery Indicator.cover1  300x117 - دانلود XBox One Controller Battery Indicator 1.3.1.1 - نشانگر باتری کنترلر ایکس باکس در ویندوز XBox One Controller Battery Indicator.cover2  300x154 - دانلود XBox One Controller Battery Indicator 1.3.1.1 - نشانگر باتری کنترلر ایکس باکس در ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1.48 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR