دانلود DiskCopy 1.0 – نرم افزار کپی دیسک / پارتیشن

دانلود DiskCopy 1.0 - نرم افزار کپی دیسک / پارتیشن

 

دانلود DiskCopy

| نرم افزار کپی دیسک / پارتیشن |

 

DiskCopy 1.0 نام یک ابزار جدید، کاربردی و قوی به منظور کپی کردن دیسک / پارتیشن است که به کمک آن کاربر می‌تواند کل اطلاعات خود را از یک درایو به درایو دیگر کپی کند. این نرم افزار در واقع یک ابزار کلون (کپی کامل) از دیسک و پارتیشن است که به کمک آن شما می‌توانید اطلاعات هارد درایو مبدأ به همراه پارتیشن‌بندی آن را به هارد درایو مقصد با حفظ ساختار منتقل کنید. اگر که به دنبال ابزاری هستید که بتواند فرآیند کپی و جابه‌جایی اطلاعات از هارد درایو قدیمی به جدید را ساده‌تر کند، توصیه می‌کنیم فرصت استفاده از این ابزار قدرتمند را از دست ندهید.

این نرم افزار یک ابزار جامع و قوی برای کپی و انتقال دیتا از هارد درایو مبدأ به مقصد با پشتیبانی از امکان انتقال MBR به GPT و بالعکس است که می‌تواند ساختار پارتیشن را هم در همین فرآیند برای شما منتقل کند. در واقع استفاده از این نرم افزار زمانی کاربردی است که شما بخواهید سیستم یا لپ تاپ خود را به یک هارد درایو جدید منتقل کنید و برای این کار، احتمالا مجبور هستید تا چندین ساعت زمان را صرف انتقال دیتا کنید. با این برنامه، شما می‌توانید کل فرآیند انتقال هارد درایو را به شکل ساده و آسان به انجام رسانده و از تجربه کار با این برنامه نهایت استفاده را ببرید. هم اکنون می توانید نرم افزار DiskCopy را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار VSketcher :

– پشتیبانی از MBR به GPT و برعکس

– عدم نیاز به یکسان بودن ساختار پارتیشن‌بندی در درایو مبدأ و مقصد

– امکان بوتیبل کردن درایو به مانند دیسک مبدأ

– امکان کپی و انتقال گزینشی پارتیشن‌ها

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

DiskCopy.cover1  300x247 - دانلود DiskCopy 1.0 - نرم افزار کپی دیسک / پارتیشن DiskCopy.cover2  300x247 - دانلود DiskCopy 1.0 - نرم افزار کپی دیسک / پارتیشن

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 565 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR