دانلود روبیکا Rubika 3.6.4 – پیام‌رسان و شبکه اجتماعی ایرانی روبیکا برای اندروید

دانلود روبیکا Rubika 3.0.2 - پیام‌رسان و شبکه اجتماعی ایرانی روبیکا برای اندروید

 

دانلود روبیکا Rubika برای اندروید

| پیام‌رسان و شبکه اجتماعی ایرانی روبیکا برای اندروید |

 

روبیکا Rubika 3.6.4 نام یک سوپر اپلیکیشن یا اپلیکیشن جامع با امکانات بسیار گسترده، پرکاربرد و پرمخاطب در بین کاربران ایرانی است که همه‌ی برنامه‌های کاربردی که نیاز دارید را به صورت یک‌جا در اختیار شما می‌گذارد. این برنامه برای اولین بار در اسفند 96 طراحی و با توسعه‌ی مداوم خود، امروز به یک سوپر اپلیکیشن کاملا پایدار و پرامکانات تبدیل گشته و میلیون‌ها دانلود در مارکت‌های ایرانی اندروید داشته و هم‌اکنون جدیدترین نسخه‌ی آن را در اختیار شما مخطابان عزیز قرار خواهیم داد. روبیکا به شکل خلاصه، یک اپلیکیشن حرفه‌ای با امکاناتی مثل پیام‌رسانی (به عنوان جایگزین تلگرام، وایبر، واتس‌اپ و …)، شبکه اجتماعی روبینو (جهت به‌اشتراک‌گذاری عکس و فیلم به عنوان جایگزین اینستاگرام)، دسترسی به اخبار روز با استفاده از سرویس خبر روبیکا، خدمات پرداخت و امور مالی روبیکا، سینمای شخصی و تماشای رایگان فیلم و سریال‌های به‌روز، استفاده آموزشی برای دانش‌آموزان، دسترسی به محتوای مسابقات ورزشی و … است که در نگاه جامع، یک اپ کاملا حرفه‌ای و پرمحتوا برای کاربران ایرانی محسوب می‌شود.

با توجه به محدودیت فعالیت پیام‌رسان‌های واتس‌اپ، تلگرام، وایبر و … در شبکه اینترنت کشور و همچنین محدودیت شبکه اجتماعی اینستاگرام، اپلیکیشن جامع روبیکا به دلیل دارا بودن کلیه امکانات مورد انتظار مخاطبان در این زمینه توانست طرفداران بسیاری را پیدا کند. در واقع این اپلیکیشن این روزها، میلیون‌ها کاربر فعال ایرانی دارد که از امکانات متعدد آن در زمینه‌ی ارسال و دریافت پیام صوتی و تصویری، تماس رایگان، شبکه اجتماعی مشابه اینستاگرام، تماشای رایگان فیلم و سریال و … استفاده می‌کنند. در این مطلب از سایت یاس دانلود، در مطلبی اختصاصی آخرین نسخه از این اپلیکیشن محبوب و پرطرفدار را برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم که امیدواریم برای شما عزیزان مفید واقع گردد. هم اکنون می توانید نسخه جدید اپلیکیشن روبیکا برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار روبیکا :

– مجهز بودن به امکانات پیشرفته‌ی ارسال و دریافت پیام متنی، صوتی و تصویری با قابلیت لایو (پخش زنده)

– امکان فعالیت در شبکه اجتماعی روبینو با قابلیت‌هایی کاملا مشابه به اینستاگرام برای به‌اشتراک‌گذاری عکس و فیلم

– امکان دسترسی رایگان به محتوای سینمایی و تماشای آنلاین فیلم و سریال

– امکان درآمدزایی از طریق فعالیت در روبیکا

– دارا بودن امکانات گسترده در حوزه مالی، کارت به کارت، خرید شارژ و اینترنت

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Rubika1 84x150 - دانلود روبیکا Rubika 3.6.4 - پیام‌رسان و شبکه اجتماعی ایرانی روبیکا برای اندروید Rubika2 84x150 - دانلود روبیکا Rubika 3.6.4 - پیام‌رسان و شبکه اجتماعی ایرانی روبیکا برای اندروید Rubika3 84x150 - دانلود روبیکا Rubika 3.6.4 - پیام‌رسان و شبکه اجتماعی ایرانی روبیکا برای اندروید Rubika4 84x150 - دانلود روبیکا Rubika 3.6.4 - پیام‌رسان و شبکه اجتماعی ایرانی روبیکا برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 40 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR