دانلود WinClean 1.2.0 x86/x64 – نرم افزار پاک‌سازی و بهبود کارکرد سیستم

دانلود WinClean 1.2.0 x86/x64 - نرم افزار پاک‌سازی و بهبود کارکرد سیستم

 

دانلود WinClean

| نرم افزار پاک‌سازی و بهبود کارکرد سیستم |

 

WinClean 1.2.0 x86/x64 نام یک ابزار آپتیمایزیشن سیستم با هدف بهینه‌سازی کارکرد آن است که می‌تواند نیاز هر کاربری را برطرف کند. هدف این نرم افزار، کمک به کاربران جهت شخصی‌سازی ویندوز به منظور بالا بردن پرفرمنس آن است. این نرم افزار، یک ابزار رایگان، جدید و کم‌حجم است که به طور متن‌باز توسعه یافته و به کاربران امکانی می‌دهد که بتوانند با چند کلیک ساده، کارکرد سیستم خود را بهینه‌تر کنند. اگر که شما هم پس از مدتی کار با سیستم، متوجه کندی در اجرای دستورات و دیگر مشکلات این‌چنینی می‌شوید، پیشنهاد ما این است که با استفاده از این نرم افزار کاربردی، خودتان دست به کار شده و بسیاری از عوامل موثر در این دست از مشکلات را شناسایی و تنها با چند کلیک آن‌ها را رفع کنید.

همانطور که اشاره شد، این نرم افزار به کاربران خود کمک می‌کند که بتوانند کارکردی بهینه و سریع‌تر را از سیستم خود شاهد باشند. نصب و راه‌اندازی این برنامه سریع و ساده است و کاربر از همان ابتدا با یک محیط گرافیکی ساده و جذاب رو به رو خواهد شد که کلیه کارکردهای برنامه در آن خلاصه شده است. گزینه‌های متعددی به منظور بهینه‌سازی کارکرد سیستم در این برنامه گنجانده شده که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به توانایی حذف فایل‌های اضافه، از بین بردن لاگ‌ها، حذف تبلیغات مزاحم، غیرفعال کردن دستیار صوتی ویندوز، غیرفعال کردن سرویس‌های ایکس باکس و … اشاره کرد. هم اکنون می توانید نرم افزار WinClean را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار WinClean :

– امکان نصب و راه‌اندازی سریع و آسان

– مجهز بودن به محیط گرافیکی ساده با امکانات دسترسی سریع

– قابلیت غیرفعال‌سازی آپدیت‌ها، سرویس‌های اضافه، حذف کش و داده‌های موقت، حذف لاگ‌ها و …

– مناسب برای بهینه‌سازی کارکرد سیستم و بالا بردن سرعت اجرای دستورات

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

WinClean.cover1  300x210 - دانلود WinClean 1.2.0 x86/x64 - نرم افزار پاک‌سازی و بهبود کارکرد سیستم WinClean.cover2  300x186 - دانلود WinClean 1.2.0 x86/x64 - نرم افزار پاک‌سازی و بهبود کارکرد سیستم

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 12.1 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR