دانلود بازی Om Nom Knockout 1.0.10 – اوم نوم ناک‌اوت برای اندروید

دانلود بازی Om Nom Knockout 1.0.10 - اوم نوم ناک‌اوت برای اندروید

 

دانلود بازی Om Nom Knockout برای اندروید

| بازی اوم نوم ناک‌اوت برای اندروید |

 

Om Nom Knockout 1.0.10 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک اکشن از استودیوی بازی سازی ZeptoLab است. اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های پلتفرم موبایل (اندروید) باشید، احتمالا به خوبی شخصیت محبوب اوم نوم را می‌شناسید. این شخصیت دوست‌داشتنی و محبوب، مدت‌ها قبل و با سری Cut the Rope به دنیای بازی‌های موبایلی وارد شد و از همان زمان تاکنون، میلیون‌ها طرفدار پر و پاقرص در دنیا جذب کرده است. با توجه به محبوبیت بالای این کاراکتر در سری کات دِ رُپ، سازندگان این بازی کاراکتر اوم نوم را به انواع مختلف بازی‌ها نیز بردند که در این مطلب، با معرفی یکی از جدیدترین عناوین بازی‌های اندرویدی با حضور اوم‌ نوم در خدمت شما عزیزان هستیم.

اوم نوم ناک‌اوت، یک بازی سریع و جذاب به صورت 3 به 3 است که شما در آن با یک نبرد تماشایی و جذاب سر و کار خواهید داشت. همانطور که گفته شد، شخصیت اصلی شما در بازی اوم نوم و بازیگوشی‌های بسیار اوست که می‌توانید این بار، نبردهایی پرچالش را با دوستان خود در دنیای رنگارنگ این بازی تجربه کنید. همانند دیگر عناوین سری بازی‌های اوم نوم، در این بازی هم آبنبات‌ها نقش مهم و کلیدی دارند و حتی در طول صحنه نبرد هم اهمیت ویژه‌ای برای آن در نظر گرفته شده که امیدواریم از تجربه‌ی آن لذت ببرید. هم اکنون می توانید بازی Om Nom Knockout را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Om Nom Knockout :

– امکان دزدیدن آبنبات از دیگر بازیکنان

– دارا بودن شخصیت‌های متعدد برای بازی کردن

– امکان تشکیل تیم و بازی گروهی

– دارا بودن گرافیک و صداپردازی بسیار عالی

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Om Nom Knockout1 150x84 - دانلود بازی Om Nom Knockout 1.0.10 - اوم نوم ناک‌اوت برای اندروید Om Nom Knockout2 150x84 - دانلود بازی Om Nom Knockout 1.0.10 - اوم نوم ناک‌اوت برای اندروید Om Nom Knockout3 150x84 - دانلود بازی Om Nom Knockout 1.0.10 - اوم نوم ناک‌اوت برای اندروید Om Nom Knockout4 150x84 - دانلود بازی Om Nom Knockout 1.0.10 - اوم نوم ناک‌اوت برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 170 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR