دانلود بازی ترسناک و اکشن Primal Fears 2013 برای PC

دانلود بازی ترسناک و اکشن Primal Fears 2013 برای PC

 

دانلود بازی Primal Fears 2013 برای PC

 

Primal Fears 2013 نام بازی ترسناک و جدیدی است که پس از مدتها بحث بر سر داستان بازی عرضه شد است . باز هم زامبی ها و موجودات عجیب و ترسناک ! و باز هم شما در نقش یک ناجی که میخواهد مردم را نجات دهد . داستان زامبی کشی که به تازگی رونق زیادی هم گرفته ، شاید تکراری شده باشد ، اما جذابیت های خاص خود را نیز دارد .

Primal Fears جز آن دسته از بازی های زامبی کشی محسوب میشود که خسته کننده نیست و میتواند شما را ساعت ها سرگرم نماید . بهتر است کمی هم به داستان بازی اشاره کنیم . در زمانی که همه دنیا و قدرتها به دنبال سلاح های مرگبار هستند و انواع آزمایشات میکروبی و شیمیایی را انجام میدهند برخی مواقع باید شاهد از کنترل خارج شدن اوضاع هم بود . در منطقه ای که شما در آن زندگی میکنید ، بر روی مواد میکروبی مرگبار تحقیق و آزمایش صورت می گیرد . اما مشکل از آن جا شروع میشود که به طور اتفاقی میکروبهای این آزمایشات خطرناک آزاد شده و همگان و موجودات زنده را تحت شعاع خود قرار داده و به عبارتی باعث به وجود آمدن اختلالات بیولوژیکی در آن ها شده است  و آنها را تبدیل به هیولاها و زامبی کرده است .

حال شما باید در یک منطقه پر از موجودات زشت و ترسناک به دنبال نابودی منشع پخش این میکروبها باشید و بتوانید منطقه را پاک و از انجا فرار کنید . این بازی مهیج و زیبا ، یکی از جدید ترین بازی های کامپیوتر می باشد که در اولین ماه سال میلادی جدید ( 2013 ) وارد بازار شده و ما آن را برای شما کاربران عزیز یاس دانلود با لینک مستقیم آماده کرده ایم . امیدواریم از این بازی جذاب لذت ببرید .

 

 

eb2de17d0e3cde80cf061d9773ba5e67

 

b15a09a77ae6948e17bec9b5a77c65e0

Primal Fears 2013 – Leakage of chemicals known as pharGONe, destroy the existing world. The main purpose now – the fight for survival. Way to achieve it – a heavy arsenal of weapons with the addition of various improvements. Passing levels may we learn the history of the world fall into the abyss.
Assault rifle, shotgun, and more than a dozen different weapons to help us stop the mutant population, and to save themselves from their plight. It is impossible to predict what we will face in the next mission. The main fear is deep in the human soul, and on our way to a search for the truth, nothing but horrific monsters and the unknown …

Features:
–    Weapons as small, and for the “melee”. Autonomous bots, robots, turrets gunships, drones.
–    It is possible to upgrade more than 15 weapons, for passing a level of uniqueness.
–    Different types of enemies, ranging from small and fast, to huge and clunky.

سیستم مورد نیاز بازی Primal Fears 2013:

Operating System: XP SP3, Vista SP2, 7 SP1, 8
CPU: Core 2 Duo – 2,4 GHz
Memory: 2048 MB
Free hard disk space: 1359 MB
Video Card: Radeon 4850HD or GeForce 9800 (512 MB), (Shader Model 3.0), (DirectX 9)

 

 

 

فرمت فرمت: EXE

حجم حجم: 705 مگا بایت

دانلود دانلود: دانلود بازی Primal Fears 2013 مستقیم | لینک کمکی

رمز رمز: www.yasdl.com

منبع منبع: یاس دانلود

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR