دانلود RESP.app 2022.5.0 – نرم افزار مدیریت و دسترسی به سرورهای ردیس (Redis)

دانلود RESP.app 2022.5.0 - نرم افزار مدیریت و دسترسی به سرورهای ردیس (Redis)

 

دانلود RESP.app

| نرم افزار مدیریت و دسترسی به سرورهای ردیس (Redis) |

 

RESP.app 2022.5.0 نام یک ابزار جدید، ساده و کاربردی است که با هدف فراهم‌سازی امکان دسترسی سریع‌تر به سرورهای ردیس (Redis) طراحی شده که کاربر در آن می‌تواند به مجموعه‌ای از امکانات پرکاربرد دسترسی داشته و از تجربه کار با این برنامه نهایت استفاده را ببرد. این اپلیکیشن جدید که پیش‌تر با نام Redis Desktop Manager شناخته می‌شد، یک اپلیکیشن گرافیکی جدید است که به کمک آن کاربر می‌تواند به دیتای خود در سرورهای ردیس با آن دسترسی پیدا کند. با توجه به کاربرد گسترده اینترنت در بین کاربران در دنیای دیجیتال، رشد و توسعه وب‌سایت‌های اینترنتی و همینطور فروشگاه‌های آنلاین، کسب و کارهای بسیاری به ساخت اپلیکیشن برای فروش محصولات خود روی آوردند. از این روی، امروزه اپلیکیشن‌هایی که سمت سرور (Server Side) اجرا می‌شوند، مخاطبین بیشتری پیدا کرده‌اند. ساز و کار این دست از برنامه‌ها، به گونه‌ای است که بتواند حجم بسیاری از درخواست‌های سمت سرور را پاسخگو باشد. Redis مخفف Remote Dectionary Server در واقع یک نوع ساختمان داده‌ای است که در رم (RAM) قرار می‌گیرد و اطلاعات به شکل موقت در آن ذخیره می‌گردد. در ردیس، داده‌ها به صورت Key-Value نگهداری می‌شوند و به لطف این ویژگی، از وجود رابطه‌های پیچیده در بین داده‌ها جلوگیری شده و دسترسی و بازیابی اطلاعات ساده‌تر خواهد بود.

اپلیکیشن جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما عزیزان بازدیدکننده آماده کرده‌ایم، یک ابزار مدیریت و دسترسی به سرورهای ردیس است که به کمک آن، شما می‌توانید عملیات‌های مختلفی را بر روی سرور اجرا کنید. این برنامه در واقع یک ابزار مجهز به محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند است که دسترسی به پایگاه داده و امکان انجام عملیاتی مثل CRUD، مشاهده کلیدها در نمای درختی و اجرای دستورات را ساده‌تر می‌کند. نصب و راه‌اندازی این برنامه هم سریع و ساده است و کاربر می‌تواند طی چند کلیک ساده ارتباط با سرور ردیس را تعریف نموده و در ادامه به آن دسترسی سریع داشته باشد. هم اکنون می توانید نرم افزار RESP.app را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار RESP.app :

– امکان دسترسی ساده و سریع به سرورهای ردیس (Redis)

– توانایی مشاهده کلیدها در نمای درختی

– امکان اجرای عملیات CRUD بر روی داده‌ها

– امکان آنالیز مصرف حافظه در تمام سرور ردیس

– امکان لیست کردن کلاینت‌های متصل به صورت زنده

– امکان اجرای دستورات از طریق shell

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

RESP.app .cover1  300x172 - دانلود RESP.app 2022.5.0 - نرم افزار مدیریت و دسترسی به سرورهای ردیس (Redis) RESP.app .cover2  300x169 - دانلود RESP.app 2022.5.0 - نرم افزار مدیریت و دسترسی به سرورهای ردیس (Redis)

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 20.1 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR