دانلود هورسا 2.0.2 – شبکه اجتماعی جدید و ایرانی از جنس مردم

دانلود هورسا 2.0.2 - شبکه اجتماعی جدید و ایرانی از جنس مردم

 

دانلود نرم افزار هورسا برای اندروید

| هورسا؛ رسانه‌ای از جنس مردم |

 

هورسا 2.0.2 نام یک اپلیکیشن کاملا ایرانی و قدرتمند، مشابه با اپلیکیشن اینستاگرام (Instagram) به عنوان یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های به‌اشتراک‌گذاری تصویر در دنیاست که در این مطلب از سایت یاس دانلود، با معرفی یک نسخه بومی از این شبکه اجتماعی جذاب در خدمت شما کاربران عزیز هستیم. در چند سال اخیر، شبکه‌های اجتماعی تعاملی در فضای مجازی، طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده و تعداد کاربران فعال در آن‌ها روز به روز در حال افزایش بوده است. شبکه‌های اجتماعی، فضایی را برای تعامل بیشتر کاربران با همدیگر فراهم کرده‌اند تا بتوان به صورت مجازی با دوستان و نزدیکان در ارتباط بود. بسیاری از پلتفرم‌های شناخته شده در این زمینه، ساخت کشورهای خارجی بوده و برای برخی، همین امر نگرانی‌هایی را از بابت اطلاعات و حریم خصوصی به همراه دارد. اگر که شما هم به دنبال یک جایگزین ایرانی برای اینستاگرام هستید و ترجیح می‌دهید که از یک سرویس ایرانی برای فعالیت‌های خود در فضای مجازی استفاده کنید، هورسا یک گزینه ایده‌آل است.

هورسا، یک اپ کاملا ایرانی با رابط گرافیکی آشنا و مشابه به اینستاگرام است که توسط گروهی از توسعه‌دهندگان داخلی و با شعار “رسانه‌ای از جنس مردم” طراحی شده و شما می‌توانید با عضویت در آن، ارتباط آنلاین خود را با دوستان و نزدیکان خود حفظ کنید. به مانند اینستاگرام، در هورسا هم می‌توانید محتواهای دلخواه خود را در قالب پست یا استوری با دیگران به‌اشتراک گذاشته و از تازه‌ترین رویدادها مطلع شوید. امنیت و سرعت بسیار بالای این اپلیکیشن، محبوبیت بسیاری را برای آن به همراه داشته و کاربران می‌توانند بدون پرداخت هیچگونه هزینه‌ای در این اپلیکیشن حساب کاربری خود را ایجاد و از تجربه فعالیت در این پلتفرم فارسی لذت ببرند. هم اکنون می توانید نرم افزار نرم افزار ماسک برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار هورسا :

– دارا بودن بسیاری از قابلیت‌های محبوب شبکه اجتماعی اینستاگرام

– توانایی به‌اشتراک‌گذاری عکس و فیلم در قالب پست یا استوری

– امکان گذاشتن لایو ویدیو به صورت تکی و یا دو نفره

– امکان فالو / آنفالو کردن کاربران در هورسا

– توانایی دسترسی به محتواهای پربازدید، اخبار روزانه داغ، هستگ‌های مختلف و …

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Hoorsa1 84x150 - دانلود هورسا 2.0.2 - شبکه اجتماعی جدید و ایرانی از جنس مردم Hoorsa2 84x150 - دانلود هورسا 2.0.2 - شبکه اجتماعی جدید و ایرانی از جنس مردم Hoorsa3 84x150 - دانلود هورسا 2.0.2 - شبکه اجتماعی جدید و ایرانی از جنس مردم Hoorsa4 84x150 - دانلود هورسا 2.0.2 - شبکه اجتماعی جدید و ایرانی از جنس مردم

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 28.7 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR