دانلود Greenfish Icon Editor Pro 4.0 x64 – نرم افزار ساخت و ویرایش آیکون

دانلود Greenfish Icon Editor Pro 4.0 x64 - نرم افزار ساخت و ویرایش آیکون

 

دانلود Greenfish Icon Editor

| نرم افزار ساخت و ویرایش آیکون |

 

Greenfish Icon Editor Pro 4.0 x64 نام یک ابزار قدرتمند ویرایش عکس است که به طور خاص برای طراحی و ساخت آیکون و انیمیشن‌های گرافیکی طراحی شده و به دلیل رایگان بودن، توانسته محبوبیت خاصی را در بین کاربران به دست آورد. این نرم افزار قابلیت نصب و راه‌اندازی سریع و آسانی دارد و کاربر بدون نیاز به طی مراحل پیچیده و تنها با چند کلیک ساده، به محیط اصلی این برنامه هدایت می‌شود. در پنجره اصلی این نرم افزار، کلیه ابزارهای مورد نیاز کاربر برای طراحی آیکون در دسترس قرار داشته و سهولت در دسترسی به این قابلیت‌ها، حتی کاربران مبتدی را هم قادر می‌سازد که بتوانند آیکون‌های گرافیکی را با دقت و جزئیات بالا مطابق انتظار خود طراحی کنند.

کاربر در محیط این نرم افزار می‌تواند به سرعت یک پروژه طراحی جدید را شروع کند و یا اینکه با گشودن پرونده‌های قدیمی‌تر، به شکل همزمان پروژه‌های خود را مدیریت نماید. این نرم افزار با پیروی از سبک و سیاق کاربر دیگر نرم افزارهای شناخته شده در این زمینه مثل محصولات Adobe / GIMP، از قابلیت کار بر روی پروژه‌ها به صورت لایه لایه پشتیبانی می‌کند و کاربر می‌تواند طراحی‌های خود را به شکل مدرن و به‌روز انجام هد. این نرم افزار در واقع یک ابزار همه‌کاره ساخت و ویرایش آیکون است که با استفاده از آن شما می‌توانید آیکون مورد نظر خود را در یک محیط گرافیکی پیشرفته طراحی و از آن خروجی‌هایی در اندازه‌های دلخواه بگیرید. هم اکنون می توانید نرم افزار Greenfish Icon Editor را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Greenfish Icon Editor :

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

– دارا بودن ابزارهایی حرفه‌ای و پیشرفته برای طراحی و ویرایش آیکون

– امکان خروجی گرفتن از آیکون‌های طراحی شده در اندازه‌های دلخواه

– رایگان و کم‌حجم بودن

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Greenfish Icon Editor Pro.cover1  300x179 - دانلود Greenfish Icon Editor Pro 4.0 x64 - نرم افزار ساخت و ویرایش آیکون Greenfish Icon Editor Pro.cover2  300x179 - دانلود Greenfish Icon Editor Pro 4.0 x64 - نرم افزار ساخت و ویرایش آیکون

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 19.4 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR