دانلود BetterJoy 7.1 – نرم افزار اتصال کنترلر کنسول نینتندو سوئیچ به کامپیوتر

دانلود BetterJoy 7.1 - نرم افزار اتصال کنترلر کنسول نینتندو سوئیچ به کامپیوتر

 

دانلود BetterJoy

| نرم افزار اتصال کنترلر کنسول نینتندو سوئیچ به کامپیوتر |

 

BetterJoy 7.1 نام یک محصول نرم افزاری جدید، رایگان و کاربردی به منظور متصل کردن کنترلرهای نینتندو سوئیچ (Nintendo Switch) به کامپیوتر برای استفاده از آن در Demu و دیگر امولاتورهای موجود برای تجربه بازی‌های کنسول نینتندو در کامپیوتر است. اگر از دوست‌داران کنسول نینتندو هستید و نمی‌توانید استفاده از کامپیوتر را متوقف کنید، احتمالا تا به حال امولاتورهای مختلفی را برای اجرای بازی‌های مورد علاقه‌ی خود در سیستم تست کرده‌اید. یکی از این امولاتورها که به نسبت دیگر نمونه‌ها شهرت بیشتری دارد، Cemu است. این امولاتور به شما قابلیتی می‌دهد که بتوانید بازی‌های کنسول نینتندو را به راحتی در سیستم خود اجرا و از تجربه دوباره بازی‌های کلاسیک و قدیمی لذت ببرید. در این میان، نیاز به استفاده از کنترلرهای کنسول نینتندو در کامپیوتر هم احساس می‌شود که بدین منظور، ابزاری مخصوص به این کار را برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم.

این نرم افزار برای شما کاربران امکانی را فراهم می‌کند که بتوانید کنترلرهای کنسول نینتندوی خود را به کنترلر کامپیوتر تبدیل کرده و آن را به سیستم خود متصل و از تجربه بازی‌های دلخواه خود با آن لذت ببرید. نصب و راه‌اندازی این برنامه بسیار ساده و آسان است و شما بعد از پایان نصب، به صفحه اصلی برنامه هدایت می‌شوید. در این بخش، می‌توانید با روشن کردن کنترلر کنسول نینتندو سوئیچ، با استفاده از نرم افزار و قابلیت جستجو از طریق بلوتوث، کنترلر خود را پیدا و ارتباط آن را با سیستم برقرار کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار BetterJoy را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار BetterJoy :

– قابلیت نصب و راه‌اندازی ساده و آسان

– امکان ارتباط دادن کنترلر کنسول نینتندو سوئیچ با کامپیوتر

– دارا بودن جستجوی کنترلر نینتندو سوئیچ از طریق بلوتوث با قابلیت اتصال 4 کنترلر

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

BetterJoy.cover1  - دانلود BetterJoy 7.1 - نرم افزار اتصال کنترلر کنسول نینتندو سوئیچ به کامپیوتر BetterJoy.cover2  300x179 - دانلود BetterJoy 7.1 - نرم افزار اتصال کنترلر کنسول نینتندو سوئیچ به کامپیوتر

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 4.45 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR