دانلود مُنادی بِالقرآن 1.6.2 – نرم افزار موبایل مُنادی بِالقرآن مخصوص گوشی های اندروید

دانلود مُنادی بِالقرآن 1.5.1 - نرم افزار موبایل مُنادی بِالقرآن مخصوص گوشی های اندروید

 

دانلود نرم افزار منادی بالقرآن برای اندروید

| نرم افزار موبایل مُنادی بِالقرآن مخصوص گوشی های اندروید |

 

مُنادی بِالقرآن 1.6.2 نام یک اپلیکیشن جدید و کاربردی به عنوان بی‌نظیرترین نرم افزار قرآنی موبایل در جهان اسلام است که توسط یک گروه توسعه‌دهنده‌ی ایرانی برای شما کاربران عزیز آماده شده و در این مطلب، شما عزیزان می‌توانید آن را به شکل مستقیم از وب‌سایت یاس دانلود دریافت نمایید. منادی بالقران، حاصل تعامل سه‌ساله‌ی تیم محتوای گروه نقطه آغاز بوده که به منظور ارتقای معنوی جامعه، برنامه‌ریزی کامل معنوی یک انسان مسلمان را سامان می‌دهد. کاربر در این برنامه می‌تواند برای مطالعه قرآند، مطالعه روایات و یا دعاخوانی برنامه‌ریزی نموده و از امکانات جانبی این برنامه نهایت استفاده را ببرد.

این نرم افزار، یک بسته جامع مذهبی برای کاربران در سیستم‌عامل اندروید است که می‌توان آن را به عنوان کامل‌ترین برنامه برای نیازهای مذهبی مسلمانان در کشور عزیزمان ایران به شمار آورد. کاربر در محیط این برنامه می‌تواند برای مطالعه قرآن برنامه‌ریزی کند و مطالعه آن‌ را در مدت زمان مشخص به پایان برساند. این اپلکیشن، مجهز به یک سیستم آلارم‌دهی پیشرفته است که با استفاده از آن، کاربر به مطالعه‌ی قرآند مطابق با برنامه‌ریزی شخصی خود دعوت می‌شود. از دیگر امکانات این اپلیکیشن می‌توان به امکان گزارش‌گیری پیشرفته، دریافت برنامه مطالعه پیشنهادی به شکل هوشمند، دسته‌بندی برنامه‌های در حال مطالعه و … اشاره کرد. هم اکنون می توانید نرم افزار منادی بالقرآن برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار منادی بالقرآن :

– امکان ارائه لیست پیشنهاد مطالعه قرآن به شکل هوشمند

– امکان تعیین محدوده سوره‌ای، حزبی، جزئی و آیه‌ای توسط کاربر

– امکان تعیین میزان روزانه مطالعه به صورت حجمی

– دارا بودن امکان آلارم‌دهی برای یادآوری مطالعه روزانه

– امکان گزارش‌گیری از برنامه مطالعه به صورت روزانه، هفتگی و ماهانه

– دارا بودن متن کامل قرآن با قابلیت شخصی‌سازی نوشته‌ها، اندازه قلم و …

– امکان شنیدن صوت قرآن در هنگام اجرای برنامه مطالعه

– دارا بودن قابلیت دعاخوانی

– دارا بودن ترجمه‌های معروف و دقیق از قرآن

– دارا بودن فهرست مفصل (سوره، آیه، صفحه، حزب، جزء و رکوعات)

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Monadi.Belquran1 84x150 - دانلود مُنادی بِالقرآن 1.6.2 - نرم افزار موبایل مُنادی بِالقرآن مخصوص گوشی های اندروید Monadi.Belquran2 84x150 - دانلود مُنادی بِالقرآن 1.6.2 - نرم افزار موبایل مُنادی بِالقرآن مخصوص گوشی های اندروید Monadi.Belquran3 84x150 - دانلود مُنادی بِالقرآن 1.6.2 - نرم افزار موبایل مُنادی بِالقرآن مخصوص گوشی های اندروید Monadi.Belquran4 84x150 - دانلود مُنادی بِالقرآن 1.6.2 - نرم افزار موبایل مُنادی بِالقرآن مخصوص گوشی های اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 48 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR