دانلود EaseUS ScreenShot 1.0.0 – نرم افزار ثبت اسکرین‌شات در ویندوز

دانلود EaseUS ScreenShot 1.0.0 - نرم افزار ثبت اسکرین‌شات در ویندوز

 

دانلود EaseUS ScreenShot

| نرم افزار ثبت اسکرین‌شات در ویندوز |

 

EaseUS ScreenShot 1.0.0 نرم افزاری است که به کمک آن می‌توانید از همه‌چیز در دسکتاپ سیستم خود، اسکرین‌شات بگیرید. با این برنامه شما ابزارهایی را در اختیار خواهید داشت که می‌تواند به شکل خودکار از صفحه نمایش و هرآنچه در آن نمایش داده می‌شود اسکرین‌شات بگیرید. ثبت اسکرین‌شات، چیزی است که ممکن است گاه و بی‌گاه به آن احتیاج پیدا کنید. ممکن است چیزی مناسب برای به‌اشتراک‌گذاری با دوستان باشد و یا ثبت یک سری اطلاعات مهم نظیر اطلاعات پرداخت، رسید کارت به کارت و … که احتمالا درآینده به آن احتیاج پیدا کنید. بنابراین، اسکرین‌شات‌ها در سناریوهای مختلفی می‌توانند برایمان مفید و کاربردی واقع شوند. در این میان، ابزارهای مختلفی برای این کار در دسترس هستند که در این مطلب، یکی از جدیدترین آن‌ها را خدمت شما عزیزان معرفی خواهیم کرد.

به طور پیش‌فرض، در سیستم‌عامل ویندوز امکانی در دسترس است که به کمک آن می‌توان از صفحه نمایش اسکرین‌شات ثبت کرد. ولی اگر امکانات این ابزار پیش‌فرض برای شما کافی نیست و به یک نرم افزار جایگزین با امکاناتی بیشتر نیاز دارید، پیشنهاد می‌کنیم فرصت استفاده از این نرم افزار جدید را از دست ندهید. با این برنامه شما می‌توانید در هر زمان تنها با یک کلید مشخص از صفحه نمایش خود اسکرین‌شات بگیرید و بلافاصله ویرایش‌های دلخواه خود را بر روی تصویر اعمال کرده و در نهایت از آن خروجی بگیرید. نصب و راه‌اندازی این نرم افزار بسیار ساده بوده و شما کاربران به راحتی می‌توانید از امکانات متعدد آن نهایت بهره را ببرید. هم اکنون می توانید نرم افزار EaseUS ScreenShot را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار EaseUS ScreenShot :

– امکان ثبت اسکرین‌شات‌های کاستومایز شده از صفحه رایانه

– امکان ویرایش و بهینه‌سازی اسکرین‌شات‌ها

– امکان پین کردن اسکرین‌شات در دسکتاپ برای کپی، ذخیره یا حذف

– کارکرد بسیار عالی و سریع در Windows 11/10

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

EaseUS ScreenShot.cover1  300x159 - دانلود EaseUS ScreenShot 1.0.0 - نرم افزار ثبت اسکرین‌شات در ویندوز EaseUS ScreenShot.cover2  300x93 - دانلود EaseUS ScreenShot 1.0.0 - نرم افزار ثبت اسکرین‌شات در ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 19 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR