دانلود Offline Organic Maps Hike&Bike 2022.08.23-5-Google – اپلیکیشن مسیریابی آفلاین

دانلود Offline Organic Maps Hike&Bike 2022.08.23-5-Google - اپلیکیشن مسیریابی آفلاین

 

دانلود نرم افزار Offline Organic Maps Hike&Bike برای اندروید

| اپلیکیشن مسیریابی آفلاین |

 

Offline Organic Maps Hike&Bike 2022.08.23-5-Google نام یک اپ جدید و حرفه‌ای برای کاربران سیستم‌عامل اندروید جهت دسترسی به سرویس‌های نقشه و مسیریابی بدون نیاز به اینترنت و به صورت آفلاین است. این اپ، هیچگونه ردیابی از کاربر انجام نمی‌دهد و از آنجا که به صورت آفلاین کار می‌کند، در هر جایی می‌توان آن را استفاده کرد؛ حتی مکان‌هایی که امکان دسترسی به شبکه اینترنت در آن وجود نداشته باشد. این نرم افزار، یک سرویس کاملا رایگان است که توسط گروهی از توسعه‌دهندگان در دنیا به تولید رسیده و دائما در حال بهینه‌سازی می‌باشد.

این روزها بسیاری از کاربران با استفاده از گوشی‌]ای هوشمند خود می‌توانند از طریق اپ و مسیریاب‌های آنلاین، از خدمات نقشه با امکان راهنمای قدم به قدم صوتی آن بهره ببرند. اما اگر که به هر دلیلی امکان دسترسی به شبکه اینترنت وجود نداشته باشد، هیچ‌یک از اپلیکیشن‌های فوق قابلیت همراهی شما در شرایط و سناریوهای پیش‌بینی نشده را ندارند. اگر که به دنبال یک اپلیکیشن نقشه و مسیریابی با قابلیت کارکرد آفلاین هستید، توصیه ما این است که فرصت استفاده از این ابزار کاربردی را از دست ندهید. این نرم افزار، یکی از بهترین تجربیات ممکن در استفاده از اپلیکیشن‌های مسیریابی به صورت آفلاین را در دسترس شما قرار می‌دهد که در نوع خود یکی از بهترین‌ها به شمار می‌رود. هم اکنون می توانید نرم افزار نرم افزار Offline Organic Maps Hike&Bike برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Offline Organic Maps Hike&Bike :

– رایگان، متن‌باز، بدون تبلیغات و بدون ردیابی کاربر

– دارا بودن نقشه پرجزئیات بر پایه نقشه‌های OpenStreetMap

– دارا بودن مسیرهای مخصوص کوهنوردی، دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی

– مسیریابی قدم به قدم و همینطور مسیریابی در حین رانندگی با راهنمای صوتی

– قابلیت جستجوی مکان‌ها به صورت آفلاین

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Offline Organic Maps HikeBike1 71x150 - دانلود Offline Organic Maps Hike&Bike 2022.08.23-5-Google - اپلیکیشن مسیریابی آفلاین Offline Organic Maps HikeBike2 71x150 - دانلود Offline Organic Maps Hike&Bike 2022.08.23-5-Google - اپلیکیشن مسیریابی آفلاین Offline Organic Maps HikeBike3 71x150 - دانلود Offline Organic Maps Hike&Bike 2022.08.23-5-Google - اپلیکیشن مسیریابی آفلاین Offline Organic Maps HikeBike4 71x150 - دانلود Offline Organic Maps Hike&Bike 2022.08.23-5-Google - اپلیکیشن مسیریابی آفلاین

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 72.3 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR