دانلود CandiSoft – Load! 0.8 – نرم افزار رایگان مدیریت دانلود

دانلود CandiSoft - Load! 0.8 - نرم افزار رایگان مدیریت دانلود

 

دانلود !CandiSoft – Load

| نرم افزار رایگان مدیریت دانلود |

 

CandiSoft – Load! 0.8 نام یک نرم افزار قدرتمند در زمینه‌ی مدیریت دانلود است که برای بهبود تجربه کاربران در حین دانلود فایل‌ها از شبکه اینترنت طراحی شده و امکاناتی متعدد در این زمینه را در دسترس شما قرار می‌دهد. همانطور که می‌دانید، استفاده از نرم افزارهای مدیریت دانلود امکانی را در دسترس شما قرار می‌دهد که بتوانید فایل‌ها را با سرعت و پایداری بیشتری از اینترنت دانلود کنید. اگر که سرعت اینترنت شما ناپایدار بوده و در طول روز چندین مرتبه قطعی و وصلی را در شبکه دارید، استفاده از نرم افزاری که بتواند مدیریت فایل‌ها را برای شما راحت‌تر کند، تا حد زیادی می‌تواند برای شما مفید و کاربردی باشد.

این نرم افزار در واقع یک ابزار قابل حمل و بدون نیاز به نصب است که شما به سرعت می‌توانید آن را در سیستم‌های کامپیوتری مختلف اجرا کرده و از تجربه استفاده از آن بهره ببرید. رابط گرافیکی این برنامه بسیار ساده و آسان است و شما به راحتی می‌توانید لینک‌های دانلود خود را از فایل‌های متنی و یا حافظه کلیپ بورد فراخوانی کرده و آن‌ها را در لیست دانلود قرار دهید. علاوه بر این، شما می‌توانید پیش از دانلود نام فایل را تنظیم و مسیر آن را نیز تعیین کنید. در لیست فایل‌های در حال دانلود می‌توانید نام، وضعیت، سرعت، وضعیت پیشرفت و … را در مورد تمام فایل‌ها ببینید و همینطور زمان باقی مانده برای اتمام دانلود فایل‌ها را نیز مشاهده نمایید. هم اکنون می توانید نرم افزار !CandiSoft – Load را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار !CandiSoft – Load :

– امکان مدیریت حرفه‌ای دانلود

– مجهز بودن به محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

– امکان ارتقای سرعت دانلود

– امکان زمان‌بندی دانلودها

– امکان کارکرد ساده و آسان

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

CandiSoft Load.cover1  300x197 - دانلود CandiSoft - Load! 0.8 - نرم افزار رایگان مدیریت دانلود CandiSoft Load.cover2  300x230 - دانلود CandiSoft - Load! 0.8 - نرم افزار رایگان مدیریت دانلود

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 16.4 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR