دانلود VectorStyler 1.1.060 – نرم افزار تصویرسازی و طراحی وکتور

دانلود VectorStyler 1.1.060 - نرم افزار تصویرسازی و طراحی وکتور

 

دانلود VectorStyler

| نرم افزار تصویرسازی و طراحی وکتور |

 

VectorStyler 1.1.060 نام یک نرم افزار پیشرفته و قوی در زمینه طراحی و تصویرسازی است. ساخت ترسیمات گرافیکی، لوگوها، آیکون‌ها، طراحی‌ها و تایپوگرافی… در محیط این نرم افزار با قابلیت‌هایی جامع و حرفه‌ای امکان‌پذیر است. این نرم افزار، مجموعه‌ای از امکانات جامع و حرفه‌ای را در زمینه طراحی و تصویرسازی در اختیار شما قرار می‌دهد که بتوانید به شکلی جامع و حرفه‌ای به طراحی‌های گرافیکی خود بپردازید. با امکانات کاملا جدید و پیشرفته، این نرم افزار یکی از بهترین ابزارهای در دسترس برای تصویرسازی و طراحی گرافیکی مبتنی بر وکتور است که می‌تواند کلیه انتظارات شما را در زمینه تصویرسازی و طراحی برآورده کند.

این نرم افزار، یک ابزار درجه یک برای طراحی، تصویرسازی و نقاشی دیجیتالی است. برخی از نرم افزارها در نقاشی و ترسیم‌های مبتنی بر وکتور نسبت به دیگر ابزارها دارای برتری هستند. در این مطلب از سایت یاس دانلود، یک ابزار جدید را برای شما آماده کرده‌ایم که امکاناتی جامع و پیشرفته را در زمینه‌ی طراحی در اختیار شما قرار می‌دهد. با این برنامه شما می‌توانید به انتخاب خود، یک پروژه جدید را برای ترسیم ایجاد و یا اینکه یک تصویر از پیش آماده را در آن فراخوانی کنید و به شکلی غیرمخرب (لایه لایه) بر روی فایل خود کار کنید. در کنار این‌ها، شما می‌توانید ده‌ها افکت و فیلتر بصری مختلف را بر روی تصاویر و پروژه‌های خود اعمال کنید و از تجربه‌ی کار با این ابزارها لذت ببرید. هم اکنون می توانید نرم افزار VectorStyler را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار VectorStyler :

– امکان ویرایش اشیا و استایل‌ها به صورت زنده

– امکان استفاده از تصاویر و وکتورها و دستکاری آن‌ها به شکل مستقیم

– دارا بودن ابزارهای پیشرفته برای ویرایش وکتور، متن و عکس‌ها

– دارا بودن نماهای مختلف برای طرح‌ها

– پشتیبانی از فرمت‌های PSD, AI, SVG, PDF, Postscript, EPS, JPEG, BMP, GIF, PCX, PNG, TGA, TIFF

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

VectorStyler.cover1  300x215 - دانلود VectorStyler 1.1.060 - نرم افزار تصویرسازی و طراحی وکتور VectorStyler.cover2  300x215 - دانلود VectorStyler 1.1.060 - نرم افزار تصویرسازی و طراحی وکتور

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 72.7 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR