دانلود Happytime RTSP Client 4.7 x86/x64 – نرم افزار مشاهده همزمان استریم‌ها

دانلود Happytime RTSP Client 4.7 x86/x64 - نرم افزار مشاهده همزمان استریم‌ها

 

دانلود Happytime RTSP Client

| نرم افزار مشاهده همزمان استریم‌ها |

 

Happytime RTSP Client 4.7 x86/x64 نام یک اپلیکیشن جدید و کاربردی با قابلیت پلی کردن همزمان چندین استریم در نماهای مختلف است که از چندین فرمت مختلف پشتیبانی می‌کند. این نرم افزار یک اپ دسکتاپ جدید و کاربردی است که با هدف انجام وظیفه به عنوان یک کلاینت قوی برای استریم‌های RTSP طراحی شده است. پروتکل جریان بلادرنگ (Real Time Streaming Protocol) یا آرتی‌اس‌پی (RTSP) پروتکلی در لایه اپلیکیشن است که وظیفه آن، انتقال داده به صورت زنده است. آر‌تی‌اس‌پی چارچوبی برای انتقال مستقیم داده‌ی زنده مثل صدا و تصویر است. داده‌ی مبدأ می‌تواند داده‌ی زنده و یا ضبط شده باشد که مخاطبان می‌توانند آن را از طریق پادکست و یا وب‌سایت‌های پخش آنلاین ویدیو مثل آپارات و … مشاهده کنند.

نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما مخاطبان عزیز آماده کرده‌ایم، ابزاری جدید و رایگان به منظور تماشای همزمان چند استریم در نماهای مختلف است. این برنامه از چندین کدک مختلف صوتی و تصویری نظیر H264, H265, MPEG4, MJPEG, G711, G722, G726, AAC, OPUS پشتیبانی می‌کند. اگر که شما هم از علاقه‌»ندان به تماشای استریم آنلاین و گوش دادن به پادکست هستید، این نرم افزار قابلیتی را فراهم می‌کند که بتوانید در محیط‌های مختلف و تفکیک شده از هم، هریک را به صورت جداگانه پخش کنید. علاوه بر این، در این برنامه امکانی هم گنجانده شده که در صورت تمایل بتوانید استریم‌های آنلاین را ضبط و در زمان دیگری آن‌ها را تماشا کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار Happytime RTSP Client را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Happytime RTSP Client :

– امکان پخش همزمان استریم‌های RTSP

– پشتیبانی از UDP, TCP, HTTP

– قابلیت ضبط کردن ویدیوهای استریم

– امکان پخش همزمان استریم‌های صوتی و تصویری

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Happytime RTSP Client.cover1  300x235 - دانلود Happytime RTSP Client 4.7 x86/x64 - نرم افزار مشاهده همزمان استریم‌ها Happytime RTSP Client.cover2  300x234 - دانلود Happytime RTSP Client 4.7 x86/x64 - نرم افزار مشاهده همزمان استریم‌ها

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 39/44 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR