دانلود Ludo 0.16.20 – لودو؛ کلاینت و امولاتور بازی‌های قدیمی

دانلود Ludo 0.16.20 - لودو؛ کلاینت و امولاتور بازی‌های قدیمی

 

دانلود Ludo

| لودو؛ کلاینت و امولاتور بازی‌های قدیمی |

 

Ludo 0.16.20 نام یک کلاینت یا امولاتور جدید و کاربردی برای اجرا کردن بازی‌های قدیمی است. این برنامه در واقع یک محیط گرافیکی زیبا و جذاب را برای اجرا کردن بازی‌های قدیمی و کلاسیک در دسترس شما قرار می‌دهد. با این نرم افزار شما می‌توانید در محیطی جذاب و کاربرپسند، به کلیه تنظیمات مورد نیاز خود برای اجرا کردن بازی‌های قدیمی مربوط به کنسول‌های آتاری، پلی‌استیشن 1، نینتندو و… دسترسی داشته و ضمن مشاهده آسان لیست این بازی‌ها، سریعا از همین محیط اقدام به اجرای آن‌ها کنید. زمانی که صحبت از امولاتورها در میان است، ابزارهایی این‌چنینی به شما کمک می‌کنند که بتوانید با سهولت بیشتری به آن‌ها دسترسی داشته باشید. لودو یک کلاینت جامع برای دسترسی ساده‌تر به بازی‌های مورد علاقه‌ی شماست و با محیط کاربری زیبای خود توانسته مخاطبان بسیار زیادی را به خود جذب کند.

امولاتورهای موجود برای اجرا کردن بازی‌های قدیمی بسیار پرشمارند که از جمله پلتفرم‌های آن‌ها می‌توان به Atari 5200, MSX, NES, GameBoy, Genesis, PlayStation 1 اشاره کرد. این امولاتور جدید و کاربردی به شما امکانی می‌دهد که بتوانید در محیطی زیبا و کاربرپسند، بازی‌های کلاسیک و قدیمی خود را مدیریت کرده و به راحتی چند کلیک اقدام به اجرای آن‌ها کنید. این نرم افزار می‌تواند در ابتدای اجرای خود، بازی‌های شما را اسکن کند و یک دسته‌بندی خودکار از آن‌ها تشکیل دهد تا شما بتوانید به سادگی به عناوین دلخواه خود دسترسی داشته و از تجربه‌ی بازی‌های نوستالژیک و مورد علاقه‌ی خود لذت ببرید. هم اکنون می توانید نرم افزار Ludo را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Ludo :

– امکان فراهم‌سازی محیطی زیبا و جذاب برای اجرای بازی‌های نوستالژیک و قدیمی

– امکانات گسترده در زمینه‌ی تنظیمات مختلف برای بازی‌ها

– امکان اسکن بازی‌ها و دسترسی ساده و سریع به لیست آن‌ها

– امکان سیو کردن ساده و آسان بازی‌ها

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Ludo.cover1  300x180 - دانلود Ludo 0.16.20 - لودو؛ کلاینت و امولاتور بازی‌های قدیمی Ludo.cover2  300x180 - دانلود Ludo 0.16.20 - لودو؛ کلاینت و امولاتور بازی‌های قدیمی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 49.5 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR