دانلود den4b ReNamer Pro 7.4.0 – نرم افزار پیشرفته تغییر نام فایل و فولدر

دانلود den4b ReNamer Pro 7.4.0 - نرم افزار پیشرفته تغییر نام فایل و فولدر

 

دانلود den4b ReNamer Pro

| نرم افزار پیشرفته تغییر نام فایل و فولدر |

 

den4b ReNamer Pro 7.4.0 نام یک ابزار جدید و بسیار قدرتمند و همینطور انعطاف‌پذیر در زمینه‌ی تغییر نام فایل و فولدرها است که تمام انتظارات شما از یک ابزار تغییر نام در ویندوز را برآورده می‌کند. با این برنامه شما می‌توانید هرگونه پیشوند، پسوند، بزرگی و کوچکی حروف و … را در ویرایش نام فایل‌ و فولدرها تغییر داده و از این ابزار جامع برای مدیریت و سازماندهی هرچه بهتر اطلاعات خود در سیستم استفاده کنید. همه ما می‌دانیم که در ویندوز، قابلیتی پیش‌فرض به منظور تغییر نام فایل و فولدرها در ویندوز اکسپلورر در دسترس بوده و این ابزار، نیازهای پیش‌فرض مارا مرتفع می‌کند. اما اگر که نیازهایی پیشرفته‌تر مدنظر دارید، باید برای این کار از یک ابزار کمکی استفاده کنید که در اینجا یکی از همین نرم افزارها را خدمت شما عزیزان معرفی خواهیم کرد.

این نرم افزار کلیه نیازهای شما برای تغییر نام منظم‌تر فایل‌ها و فولدرها به شکل گروهی را فراهم می‌کند. به عنوان مثال، با این نرم افزار شما می‌توانید شمار قابل توجهی از فایل و فولدرها را فراخوانی کرده و به شکل گروهی حروف استفاده شده در اسامی آن‌ها را به حروف کوچک یا بزرگ تغییر دهید. علاوه بر این، شما می‌توانید برای اطلاعات فراخوانی شده‌ی خود، اعداد ترتیبی را در ابتدا یا انتهای اسامی اضافه کنید. امکان جستجوی عبارات خاص در اسامی فایل‌ها و جایگزینی آن‌ها با دیگر عبارات مورد نظر از دیگر امکانات این نرم افزار کاربردی است که توصیه می‌کنیم فرصت استفاده آن را از دست ندهید. هم اکنون می توانید نرم افزار den4b ReNamer Pro را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار den4b ReNamer Pro :

– امکان تغییر نام گروهی فایل و فولدرها

– توانایی تغییر کوچک و بزرگی حروف استفاده شده در اسامی فایل و فولدرها

– امکان اضافه کردن اعداد ترتیبی در ابتدا و یا انتهای اسامی فایل و فولدرها

– قابلیت جستجو و جایگزینی عبارات دلخواه در اسامی فایل و فولدرها

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

den4b ReNamer Pro.cover1  300x291 - دانلود den4b ReNamer Pro 7.4.0 - نرم افزار پیشرفته تغییر نام فایل و فولدر den4b ReNamer Pro.cover2  300x190 - دانلود den4b ReNamer Pro 7.4.0 - نرم افزار پیشرفته تغییر نام فایل و فولدر

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 4.28 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR