دانلود بازی Cube Connect: Connect the dots 4.22 – اتصال نقطه‌های رنگی برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Cube Connect: Connect the dots 4.22 - اتصال نقطه‌های رنگی برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Cube Connect: Connect the dots برای اندروید

| بازی اتصال نقطه‌های رنگی برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Cube Connect: Connect the dots 4.22 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک اکشن از استودیوی بازی سازی LR Studios است. بازی اندرویدی جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما عزیزان بازدیدکننده آماده کرده‌ایم، عنوانی جدید و سرگرم‌کننده در سبک پازلی وفکری است که با دارا بودن ده‌ها مرحله هیجان‌انگیز و مهیج شما را تا مدت‌ها با خود سرگرم می‌کند. اگر که شما هم از دوست‌داران سری بازی‌های ساده و در عین حال چالش‌برانگیز هستید، این بازی می‌تواند یک گزینه‌ی جذاب و بسیار عالی برای شما باشد.

ندهید.در این بازی شما با یک چالش سرگرم‌کننده و پرتکرار طرف هستید: نقطه‌های هر رنگ را بر روی مکعب به همدیگر متصل کنید. هدف و سبک بازی ساده و آسان است و احتمالا در مراحل اول، چالش چندان دشواری برای شما نخواهد بود. اما رفته رفته، مراحل بازی سخت و سخت‌تر می‌شود؛ به گونه‌ای که برای رد کردن مراحل باید به خوبی فکر کنید! همین قانون ساده، احتمالا در بازی برای شما چالش بسیار سختی خواهد شد: نقطه‌های هر رنگ را به همدیگر وصل کنید؛ البته باید مراقب باشید که نقطه‌ها همدیگر را قطع نکنند. این بازی با دارا بودن صدها مرحله جذاب و هیجان‌انگیز، یک سرگرمی بسیار عالی برای شما دوست‌داران این سبک از بازی‌ها به شمار می‌رود که توصیه می‌کنیم فرصت تجربه آن را از دست ندهید. هم اکنون می توانید بازی Cube Connect: Connect the dots را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Cube Connect: Connect the dots :

– دارا بودن تعداد 1500 مرحله جذاب و هیجان‌انگیز

– امکان بازی در مکعب‌های 3×3 / 7×7

– دارا بودن گیم‌پلی ساده و آسان

– امکان تجربه ده‌ها چالش جذاب و تماشایی

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Cube Connect1 84x150 - دانلود بازی Cube Connect: Connect the dots 4.22 - اتصال نقطه‌های رنگی برای اندروید + نسخه بی نهایت Cube Connect2 84x150 - دانلود بازی Cube Connect: Connect the dots 4.22 - اتصال نقطه‌های رنگی برای اندروید + نسخه بی نهایت Cube Connect3 84x150 - دانلود بازی Cube Connect: Connect the dots 4.22 - اتصال نقطه‌های رنگی برای اندروید + نسخه بی نهایت Cube Connect4 84x150 - دانلود بازی Cube Connect: Connect the dots 4.22 - اتصال نقطه‌های رنگی برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 44/35 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR