دانلود Pigment 0.16.0 – نرم افزار مدیریت و دسترسی ساده به وب اپلیکیشن‌ها

دانلود Pigment 0.16.0 - نرم افزار مدیریت و دسترسی ساده به وب اپلیکیشن‌ها

 

دانلود Pigment

| نرم افزار مدیریت و دسترسی ساده به وب اپلیکیشن‌ها |

 

Pigment 0.16.0 نرم افزاری جدید، کاربردی و قدرتمند در زمینه‌ی مدیریت امامی وب اپلیکیشن‌ها در یک محیط زیبا و کاربرپسند در ویندوز است که با هدف سهولت در امکان دسترسی به آن‌ها از سوی کاربران طراحی شده و با محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسندی که دارد، احتمالا شما مخاطبان عزیز را به استفاده از خود ترغیب خواهد کرد. مرورگرهای اینترنتی، اصلی‌ترین ابزارهای مورد کاربرد ما در حین گشت و گذار در اینترنت هستند. مرورگرها، روز به روز به تکنولوژی‌های جدیدتر مجهز می‌شوند که بتوان از طریق آن‌ها به امکانات بسیار بیشتری در فضای وب دسترسی داشت. برای مثال، وب اپلیکیشن‌ها از جمله محیط‌های پرکاربرد در فعالیت روزمره‌ی ما در فضای آنلاین هستند که از جمله‌ی آن می‌توان به شبکه‌های اجتماعی، سرویس‌های ایمیل و … اشاره کرد. اگر که می‌خواهید بدون نیاز به یک مرورگر اینترنتی به هرکدام از این وب اپلیکیشن‌ها دسترسی داشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم فرصت استفاده از این ابزار جدید و کاربردی را از دست ندهید.

هدف از توسعه‌ی این نرم افزار، جداسازی وظایف اصلی مرورگر وب و محیط مخصوص استفاده از وب اپلیکیشن‌ها است. در واقع به کمک این برنامه، شما می‌توانید تمامی وب اپ‌های خود را در یک محیط زیبا و جذاب مدیریت کنید و دیگر برای دسترسی به آن‌ها، نیازی به استفاده از وب بروزر نیست. این نرم افزار مجهز به یک محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند است و کاربر می‌تواند در آن حساب فیسبوک، توییتر، واتس‌اپ، مسنجر، دیسکورد و … را تعریف کرده و به سادگی چند کلیک به آن‌ها دسترسی داشته باشد و هرگونه رویداد جدید را در دسکتاپ سیستم مدیریت کند. هم اکنون می توانید نرم افزار Pigment را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Pigment :

– امکان مدیریت آسان وب اپلیکیشن‌ها با قابلیت سهولت در دسترسی به آن‌ها

– امکان حفظ تمرکز در حین کار با هریک از وب اپلیکیشن‌های مورد استفاده‌ی کاربر

– پشتیبانی از فیسبوک، اینستاگرام، واتس اپ، ترلو، انواع حساب‌های ایمیل و …

– عدم نیاز به مرورگر وب برای دسترسی به وب اپلیکیشن‌های مختلف

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Pigment.cover1  300x225 - دانلود Pigment 0.16.0 - نرم افزار مدیریت و دسترسی ساده به وب اپلیکیشن‌ها Pigment.cover2  300x225 - دانلود Pigment 0.16.0 - نرم افزار مدیریت و دسترسی ساده به وب اپلیکیشن‌ها

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 68.2 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR