دانلود amp# 1.0.1.1 – موزیک پلیر جدید و ساده برای ویندوز

دانلود amp# 1.0.1.1 - موزیک پلیر جدید و ساده برای ویندوز

 

دانلود #amp

| موزیک پلیر جدید و ساده برای ویندوز |

 

amp# 1.0.1.1 نام یک موزیک پلیر جدید، ساده و کاربردی به منظور پخش کردن فایل‌های موسیقی در ویندوز است که سبک و سیاقی کلاسیک و ساده دارد. این برنامه به شما امکانی می‌دهد که بتوانید در یک محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند، فایل‌های موسیقی موجود در سیستم خود را مدیریت و از تجربه‌ی کار با اینترفیس رنگارنگ و جالب توجه این نرم افزار لذت ببرید. این برنامه به شما امکانی خواهد داد که بتوانید فایل‌های صوتی خود را در سیستم در یک محیط گرافیکی ساده و جذاب مدیریت و به آسانی پخش آن‌ها را با این برنامه انجام دهید و از تجربه‌ی گوش دادن به آلبوم‌های صوتی خود لذت ببرید.

موزیک پلیرها معمولا در اشکال مختلف عرضه می‌شوند. اما از نظر عملکرد، تقریبا کارکردی یکسان دارند و آن‌هم پخش آهنگ‌های مورد علاقه‌ی شماست. از آنجایی که هر پخش‌کننده موسیقی قادر به پخش فایل‌های صوتی است، ویژگی‌های دیگر به نیاز کاربر برمی‌گردد و چیزی که این برنامه‌ها را از هم متمایز می‌کند، میزان انعطاف‌پذیری آن‌هاست. زیبایی‌شناسی نیز می‌تواند در این امر نقش داشته باشد. در این مطلب از سایت یاس دانلود، یک ابزار ساده و کاربردی را برای پخش فایل‌های صوتی شما عزیزان آماده کرده‌ایم که به شما اجازه می‌دهد بتوانید فایل‌های صوتی خود در سیستم را به راحتی مدیریت و آن‌ها را در فضایی زیبا و جذاب پخش کرده و از تجربه‌ی کار با آن لذت ببرید. هم اکنون می توانید نرم افزار #amp را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار #amp :

– فراهم‌سازی امکان مدیریت و پخش ساده و آسان فایل‌های صوتی

– امکانات گسترده برای شخصی‌سازی محیط کاربری

– مجهز بودن به محیط گرافیکی جذاب و منحصر به فرد

– دارا بودن امکان کارکرد بسیار ساده و آسان

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

amp.cover1  300x246 - دانلود amp# 1.0.1.1 - موزیک پلیر جدید و ساده برای ویندوز amp.cover2  300x246 - دانلود amp# 1.0.1.1 - موزیک پلیر جدید و ساده برای ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 44.8 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR