دانلود WinShot 1.0 – نرم افزار ثبت اسکرین‌شات و ضبط فیلم از صفحه نمایش

دانلود WinShot 1.0 - نرم افزار ثبت اسکرین‌شات و ضبط فیلم از صفحه نمایش

 

دانلود WinShot

| نرم افزار ثبت اسکرین‌شات و ضبط فیلم از صفحه نمایش |

 

WinShot 1.0 نرم افزاری جدید، رایگان و کاربردی به منظور ثبت اسکرین‌شات و ضبط فیلم از صفحه نمایش در ویندوز است که گیمرهای پلتفرم PC با آن می‌توانند تجربیات خود در حین بازی‌های مختلف را در قالب عکس و فیلم ذخیره و با دیگران به اشتراک بگذارند. با این برنامه، کاربران می‌توانند از طریق کلیدهای ترکیبی در ویندوز، به سرعت اقدام به ثبت اسکرین‌شات و فیلم از صفحه نمایش کنند. با این نرم افزار، شما می‌توانید کلید ویندوز (Windows Key) در صفحه کلید کامپیوتر خود را به یک دکمه‌ی مخصوص برای به‌اشتراک‌گذاری (Share) در صفحه نمایش تبدیل کنید. اگر که شما نیز به دنبال یک ابزار ساده و سریع برای ثبت تصاویر و فیلم‌های مربوط به بازی‌ها و هر آنچه در صفحه نمایش در حال وقوع است هستید، پیشنهاد می‌کنیم ابزار وین‌شات را از دست ندهید.

گیمرهای امروزی پلتفرم PC، معمولا علاقه دارند که تصاویر و فیلم‌های مربوط به تجربیات مختلف خود در بازی‌ها را با دیگران به‌اشتراک بگذارند. استفاده از قابلیت ثبت اسکرین‌شات و فیلم به طور پیش‌فرض در ویندوز در دسترس بوده است و در این مطلب از سایت یاس دانلود، ابزاری را برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم که با هدف سهولت بیشتر در دسترسی به این ابزار در اختیار شما قرار گرفته است. با این نرم افزار، کاربر می‌تواند از طریق کلید Windows در کیبورد، از صفحه نمایش خود عکس یا فیلم تهیه کند و با سهولت بسیار آن را با دیگر مخاطبان به اشتراک بگذارد. هم اکنون می توانید نرم افزار WinShot را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار WinShot :

– امکان ثبت اسکرین‌شات و فیلم از صفحه نمایش

– قابلیت ثبت و به‌اشتراک‌گذاری عکس و فیلم از صفحه

– دارا بودن کارکرد سریع و ساده

– امکان تنظیم کلیدهای شرتکات برای استفاده‌ی ساده و سریع‌تر

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

WinShot.cover1  - دانلود WinShot 1.0 - نرم افزار ثبت اسکرین‌شات و ضبط فیلم از صفحه نمایش WinShot.cover2  300x71 - دانلود WinShot 1.0 - نرم افزار ثبت اسکرین‌شات و ضبط فیلم از صفحه نمایش

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 500 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR