دانلود Easy Win Config 2022 x86/x64 – ابزار کانفیگ سریع و آسان در ویندوز

دانلود Easy Win Config 2022 x86/x64 - ابزار کانفیگ سریع و آسان در ویندوز

 

دانلود Easy Win Config

| ابزار کانفیگ سریع و آسان در ویندوز |

 

Easy Win Config 2022 x86/x64 نرم افزاری است که امکان کانفیگ در ویندوز را به شکل ساده‌تر و بدون نیاز به مراجعه به تنظیمات پیچیده‌ی آن میسر می‌کند. این نرم افزار، شامل برخی تنظیمات و آپشن‌های پرکاربرد در ویندوز است که با استفاده از آن‌ها شما می‌توانید بسیاری از گزینه‌های مورد نظر خود را با سهولت بیشتری مدیریت کنید. این برنامه، دارای تنظیماتی از قبیل فعال / غیرفعال کردن آپدیت خودکار ویندوز، جلوگیری از دسترسی اپلیکیشن‌های مختلف به اینترنت و همینطور امکان استفاده از دی‌ان‌اس (DNS) آدرس مورد نظر شما برای دسترسی به وب‌سایت‌ها است. طرز کار با این برنامه بسیار ساده و آسان بوده و شما طی چند کلیک ساده می‌توانید به کانفیگ‌های مختلف آن دسترسی داشته باشید.

همانطور که می‌أانید، در نسخه‌های جدید سیستم‌عامل ویندوز قابلیت آپدیت خودکار دائما شما را وادار به بروزرسانی سیستم‌عامل به آخرین نسخه می‌کند. اگر که به دنبال راهکاری برای فعال و غیرفعال‌سازی ساده‌تر این قابلیت هستید، توصیه می‌کنیم که این کار را به کمک ابزار کانفیگ جدید ویندوز انجام دهید. علاوه بر این، در صورتی که نیاز دارید دسترسی برخی اپلیکیشن‌های نصب شده در ویندوز به شبکه‌ی اینترنت را بگیرید تا امکان استفاده از اینترنت در آن‌ها وجود نداشته باشد، پیشنهاد می‌کنیم استفاده از این ابزار کم‌حجم و ساده را حتما در دستور کار قرار دهید. در کنار این‌ها، شما می‌توانید با تغییر دادن دی‌ان‌اس آدرس شبکه خود از طریق این برنامه، با روشی ساده و سریع‌تر این عمل را به انجام برسانید. هم اکنون می توانید نرم افزار Easy Win Config را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Easy Win Config :

– دارا بودن امکان نصب و راه‌اندازی ساده و سریع

– امکان فعال یا غیرفعال‌سازی سریع آپدیت ویندوز

– امکان تنظیم DNS دلخواه برای دسترسی به وب‌سایت‌ها و سرویس‌های آنلاین

– توانایی بلاک یا مسدود ساختن دسترسی برنامه‌های مختلف به اینترنت

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Easy Win Config.cover1  300x280 - دانلود Easy Win Config 2022 x86/x64 - ابزار کانفیگ سریع و آسان در ویندوز Easy Win Config.cover2  300x280 - دانلود Easy Win Config 2022 x86/x64 - ابزار کانفیگ سریع و آسان در ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1.65/1.86 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR