دانلود Electerm 1.23.3 – جایگزین خط فرمان ویندوز

دانلود Electerm 1.23.3 - جایگزین خط فرمان ویندوز

 

دانلود Electerm

| جایگزین خط فرمان ویندوز |

 

Electerm 1.23.3 نام یک ترمینال جدید و کاربردی برای ویندوز است که می‌توانید آن را به عنوان یک کلاینت قوی SSH/SFTP و همینطور یک فایل منیجر ساده نیز مورد استفاده قرار دهید. اساسا، یک سیستم ترمینال با هدف برقراری ارتباط با برنامه‌ها در رایانه‌های قدیمی مورد استفاده قرار می‌گیرفت. با رشد و توسعه روز افزون سیستم‌های رایانه‌ای، هنوز هم کاربرد دستورات خط فرمان کم‌رنگ نشده و اجرای بسیاری از این دستورات، هنوز هم از طریق خط فرمان صورت می‌گیرد. در حال حاضر، جایگزین‌های متعددی برای خط فرمان ویندوز در دسترس قرار دارند که در این مطلب، به معرفی یکی از تازه‌ترین آن‌ها خواهیم پرداخت.

همانطور که از نام این برنامه پیداست، در واقع این ابزار یک ترمینال امولاتور است و می‌تواند به عنوان یک کلاینت جامع SSH/SFTP در سیستم مورد استفاده واقع شود. در واقع این برنامه، یک جایگزین کاربردی برای ترمینال ویندوز است که می‌توانید تمامی دستورات را در آن اجرا کنید و همچنین به امکانات ساده‌ی مدیریت فایل نیز دسترسی داشته باشید. به طور خلاصه این برنامه یک ابزار مشابه به Xshell است و از کتابخانه‌هایی مانند Electron, SSH2, Node-pty, xterm, antd نیز پشتیبانی دارد. نصب و راه‌اندازی این برنامه بسیار ساده و آسان بوده و شما می‌توانید در محیط گرافیکی قابل شخصی‌سازی آن، انواع دستورات دلخواه خود را اجرا کرد و از تجربه‌ی کار با آن لذت ببرید. هم اکنون می توانید نرم افزار Electerm را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Electerm :

– جایگزین قوی برای CMD و انواع دیگر خط فرمان‌ها در ویندوز

– توانایی اجرای انواع دستورات ترمینال در ویندوز

– شبیه‌ساز قوی terminal/ssh/sftp

– دارا بودن امکان شخصی‌سازی فونت، رنگ نوشته‌ها و …

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Electerm.cover1  300x167 - دانلود Electerm 1.23.3 - جایگزین خط فرمان ویندوز Electerm.cover2  300x167 - دانلود Electerm 1.23.3 - جایگزین خط فرمان ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 68 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR