دانلود VovSoft Speech to Text Converter 2.1 – تبدیل گفتار به متن

دانلود VovSoft Speech to Text Converter 2.1 - تبدیل گفتار به متن

 

دانلود VovSoft Speech to Text Converter

| تبدیل گفتار به متن |

 

VovSoft Speech to Text Converter 2.1 نام یک نرم افزار جدید و کاربردی است که می‌تواند با استفاده از تکنولوژی تشخیص صدا، گفتارهایی در انواع زبان‌های انگلیسی، عربی، چینی، چکی، هلندی، فرانسوی، آلمانی، هندی، ایتالیایی، ژاپنی، کره ای، پرتغالی، اسپانیایی به متن تبدیل کند. با استفاده از این ابزار جامع و کاربردی، شما می‌توانید در زمان لازم برای تایپ متن صرفه‌جویی کرده و از طریق پخش فایل صوتی، پادکست و یا صحبت از میکروفون، انواع گفتار را به متن تبدیل کنید. همانطور که گفته شد، این نرم افزار از چندین زبان مختلف و زنده‌ در دنیا پشتیبانی می‌کند و می‌تواند مصاحبه‌های شما، ملاقات‌ها و پادکست‌ها را به نسخه‌ی متنی آن تبدیل کند.

طرز کار با این نرم افزار بسیار ساده و آسان است و شما می‌توانید فایل صوتی مربوط به صدای موزیک، پادکست، مصاحبه‌ی تلفنی یا … را در برنامه فراخوانی کرده و در ادامه فایل متنی مربوطه را از طریق موتور تبدیل گفتار به متن این نرم افزار تحویل بگیرید. اگر سعی دارید که متن یک سخنرانی به‌خصوص را در اختیار داشته و از آن در نگارش خبر، مطلب یا … استفاده کنید، این نرم افزار نیاز به گوش دادن و تایپ را از بین می‌برد. تنها کافی‌ست که فایل صوتی را به این نرم افزار سپرده و تنها طی چند کلیک، شاهد متن خروجی مورد نظر خود باشید. هم اکنون می توانید نرم افزار VovSoft Speech to Text Converter را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار VovSoft Speech to Text Converter :

– امکان ضبط صدا به صورت مستقیم و یا لود کردن فایل صوتی

– پشتیبانی از فرمت‌های MP3, FLAC, WAV, OGG, WEBM

– قابلیت تشخیص خودکار صدا و تبدیل آن به متن

– دارا بودن تکنولوژی پیشرفته‌ی تشخیص گفتار (قدرت گرفته از هوش مصنوعی)

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

VovSoft Speech to Text Converter.cover1  300x240 - دانلود VovSoft Speech to Text Converter 2.1 - تبدیل گفتار به متن VovSoft Speech to Text Converter.cover2  300x240 - دانلود VovSoft Speech to Text Converter 2.1 - تبدیل گفتار به متن

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 6.77 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR