دانلود بازی Western Sniper: Wild West FPS 2.4.4 – تک‌تیرانداز وسترن برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Western Sniper: Wild West FPS 2.4.4 - تک‌تیرانداز وسترن برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Western Sniper: Wild West FPS برای اندروید

| بازی تک‌تیرانداز وسترن برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Jurassic Monster World 0.15.2 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک اکشن از استودیوی بازی سازی CASUAL AZUR GAMES است. آیا شما هم علاقه‌مند به سری بازی‌های تیراندازی در حال و هوای وسترن (غرب وحشی) هستید؟ بازی اندرویدی جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم، به شما فرصتی می‌دهد که برای عدالت بجنگید و مهارت کار با اسلحه‌ی تک‌تیرانداز خود را به نمایش درآورید. در این بازی، شما به عنوان یک آدمک خواهان عدالت ایفای نقش می‌کنید که سعی دارد تمام راهزنان را با نشانه‌گیری و شلیک‌های دقیق خود از پای درآورد. در این بازی شما می‌توانید ضمن بازدید از مناطق مختلف در غرب وحشی، خودتان را برای یک تجربه تیراندازی بسیار عالی آماده کرده‌ و مهاجمان را در اندک زمانی که در اختیار دارید از پای درآورید.

بادهای خلافکار تصمیم گرفته‌اند که سرزمین‌های جدید را تصرف کنند. ولی یک مدافع مهم و سخت در منطقه وجود دارد؛ آدمک تک‌تیرانداز! کسی که می‌تواند اعتشاش‌گران را پیدا و با آن‌ها مقابله کند تا صلح و نظم در منطقه برقرار شود. در این بازی شما به عنوان تک‌تیرانداز وسترن و شجاع ایفای نقش می‌کنید که برای عدالت می‌جنگید. درگیری‌ها سخت و دشوار خواهند بود؛ بنابراین سوال این است که آیا می‌توانید در برابر ده‌ها و یا صدها تن از دشمنان زنده بمانید؟ هم اکنون می توانید بازی Western Sniper: Wild West FPS را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Western Sniper: Wild West FPS :

– دارا بودن گیم‌پلی جذاب و سرگرم‌کننده

– امکان تجربه‌ی یک حال و هوای جذاب و هیجان‌انگیز در سبک وسترن

– امکان تیراندازی با اسلحه در حالات مختلف

– امکان ارتقای سلاح‌ها

– دارا بودن ده‌ها ماموریت جذاب و هیجان‌انگیز

– گرافیک و صداپردازی بسیار قوی

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Western Sniper1 84x150 - دانلود بازی Western Sniper: Wild West FPS 2.4.4 - تک‌تیرانداز وسترن برای اندروید + نسخه بی نهایت Western Sniper2 84x150 - دانلود بازی Western Sniper: Wild West FPS 2.4.4 - تک‌تیرانداز وسترن برای اندروید + نسخه بی نهایت Western Sniper3 84x150 - دانلود بازی Western Sniper: Wild West FPS 2.4.4 - تک‌تیرانداز وسترن برای اندروید + نسخه بی نهایت Western Sniper4 84x150 - دانلود بازی Western Sniper: Wild West FPS 2.4.4 - تک‌تیرانداز وسترن برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 102/84 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR