دانلود FastMove 1.2022.114.44 – نرم افزار انتقال سریع و آسان دیتا

دانلود FastMove 1.2022.114.44 - نرم افزار انتقال سریع و آسان دیتا

 

دانلود FastMove

| نرم افزار انتقال سریع و آسان دیتا |

 

FastMove 1.2022.114.44 نرم افزاری جدید، قدرتمند و کاربردی به منظور کپی و انتقال دیتا بین کامپیوتر به یک روش ساده است. با این برنامه شما می‌توانید فایل‌ها، فولدرها، برنامه‌ها و کلیه تنظیمات ویندوز خود را به صورت یک‌جا به یک کامپیوتر دیگر منتقل کنید. این نرم افزار در واقع یک روش انتقال دیتا در بین سیستم‌های کامپیوتری است که با امنیت بسیار بالا، اطلاعات کاربر را از سیستم مبدأ به سیستم مقصد منتقل می‌کند. این نرم افزار در مواقعی کاربرد دارد که شما با خریداری یک دستگاه کامپیوتر جدید، بخواهید اطلاعات قدیمی خود را از سیستم قبلی به سیستم جدید منتقل کنید. این نرم افزار به شما امکانی می‌دهد که بتوانید تنها با چند کلیک ساده، فایل‌ها، فولدرها، تنظیمات و انواع اپ‌های نصب شده را به صورت یکجا منتقل کنید.

این نرم افزار، در زمان تهیه یک دستگاه کامپیوتر یا لپ تاپ جدید و یا ارتقای هارد درایو می‌تواند بسیار مفید و کاربردی باشد. همه ما می‌دانیم که نصب کردن برنامه‌ها در یک سیستم جدید تا چه اندازه می‌تواند زمان‌بر باشد. اگر که می‌خواهید بسیاری از فعالیت‌های لازم بعد از خریداری یک سیستم جدید و یا ارتقای هارد درایو سیستم را حذق کنید و همه این کارها را به صورت خودکار به اجرا درآورید، پیشنهاد می‌کنیم فرصت استفاده از این ابزار مفید را از دست ندهید. این نرم افزار می‌تواند کلیه تنظیمات، اطلاعات کاربری، فایل‌ها، فولدرها و … را برای شما از سیستم مبدأ به مقصد منتقل کند و در این حین شما می‌توانید از امنیت بالای اطلاعات خود در زمان انتقال اطمینان خاطر داشته باشید. هم اکنون می توانید نرم افزار FastMove را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار FastMove :

– امکان کپی و انتقال سریع دیتا بین کامپیوترهای ویندوزی

– امکان انتقال برنامه‌ها به کامپیوتر یا لپ تاپ جدید

– قابلیت انتقال تنظیمات، اطلاعات کاربری و … به سیستم جدید

– امکان انتقال درایور سخت افزارهای سیستم

– قابلیت همگام‌سازی اطلاعات در فولدرها

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

FastMove.cover1  300x207 - دانلود FastMove 1.2022.114.44 - نرم افزار انتقال سریع و آسان دیتا FastMove.cover2  300x207 - دانلود FastMove 1.2022.114.44 - نرم افزار انتقال سریع و آسان دیتا

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 19.3 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR