دانلود Startup Timer 1.0 – اندازه‌گیری سرعت بوت شدن ویندوز

دانلود Startup Timer 1.0 - اندازه‌گیری سرعت بوت شدن ویندوز

 

دانلود Startup Timer

| اندازه‌گیری سرعت بوت شدن ویندوز |

 

Startup Timer 1.0 نام یک اپلیکیشن سبک، ساده و رایگان به منظور مشاهده‌ی مدت زمان لازم برای بوت شدن ویندوز است. با این ابزار، شما می‌توانید به شکلی دقیق از سرعت بوت شدن کامل سیستم اطلاع پیدا کنید. استفاده از این ابزار، بیشتر به درد مواقعی می‌خورد که بخواهید بعد از اپگریدهای سخت افزاری سیستم، سرعت بوت شدن سیستم را با حالت پیشین مقایسه کنید. این نرم افزار یک ابزار ساده و کاربردی است که کارکردی آسان را هم پیش روی کاربر می‌گذارد. تنها کافی‌ست که این برنامه را اجرا کنید و سپس با یک کلیک، سرعت بوت شدن سیستم را مورد سنجش قرار دهید. به عنوان مثال، اگر که سرعت بوت شدن بعد از آپگرید، کوتاه‌تر از زمان قبل از آن باشد، به طور قطع می‌توان گفت که هزینه‌ی صرف شده ارزش خود را نشان داده است.

در اولین اجرا، شما با یک محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند رو به رو می‌شوید که اطلاعات اولیه در مورد سخت افزار سیستم را در دسترس شما قرار می‌دهد. نسخه سیستم‌عامل، مدل پردازنده و ظرفیت رم از جمله اطلاعاتی هستند که در اجرای این برنامه به شما نمایش داده می‌شود. پس از مشاهده‌ی این اطلاعات، نرم افزار برای کارکرد خود نیاز به یک راه‌اندازی مجدد دارد. در طول این فرآیند، نرم افزار شروع به سنجش سرعت بوت می‌کند و اطلاعات اندازه‌گیری شده پس از بوت شدن در دسترس قرار می‌گیرد. شما با این نرم افزار ساده به آسانی می‌توانید مدت زمان دقیق بوت شدن کامل سیستم را اندازه‌گیری کرده و نتایج را با دیگر کاربران و سخت افزارهای آن‌ها نیز مقایسه کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار Startup Timer را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Startup Timer :

– امکان اندازه‌گیری مدت زمان لازم برای بوت شدن کامل سیستم

– سازگاری با حالت Dark / Light

– امکان کپی گرفتن از نتایج و به‌اشتراک‌گذاری با دیگر کاربران

– کارکرد ساده و آسان

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Startup Timer.cover1  300x146 - دانلود Startup Timer 1.0 - اندازه‌گیری سرعت بوت شدن ویندوز Startup Timer.cover2  300x258 - دانلود Startup Timer 1.0 - اندازه‌گیری سرعت بوت شدن ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1.19 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR