دانلود Franzis COLOR Video #1 professional 1.12.03822 – ساخت ویدیوهایی جذاب و چشم‌نواز

دانلود Franzis COLOR Video #1 professional 1.12.03822 - ساخت ویدیوهایی جذاب و چشم‌نواز

 

دانلود Franzis COLOR Video #1 professional

| ساخت ویدیوهایی جذاب و چشم‌نواز |

 

Franzis COLOR Video #1 professional 1.12.03822 نام یک محصول نرم افزاری جدید و قدرتمند مخصوص حرفه‌ی تدوین فیلم است که افراد فعال در این حوزه می‌توانند تمام انتظار خود در این زمینه را با آن برآورده کنند. با این نرم افزار، شما می‌توانید هر ویدیوی ساده‌ای را با تجربه‌ی کار با رنگ‌ها، بسیار زیبا و چشم‌نوازتر کنید. این نرم افزار، یکی از برترین ابزارهای در دسترس برای کار بر روی فیلم‌ها و فایل‌های ویدیویی است که با دارا بودن ده‌ها ابزار جامع و کاربردی، به شما امکانی می‌دهد تا بتوانید در یک چشم بر هم زدن، ویدیوهایی بسیار زیبا و جذاب‌تر بسازید. به طور کلی این نرم افزار در لایبرری خود 12 دسته‌بندی و 272 تنظیم از پیش آماده را دارد که می‌توانید با اعمال هریک از آن‌ها بر روی فیلم، جلوه‌هایی بسیار زیباتر را در ویدیوهای خاطره‌انگیز خود شاهد باشید.

در عصر فیلمبرداری با هلی‌شات و به‌اشتراک‌گذاری فیلم در یوتیوب، ویرایش کردن فیلم‌ها به یک امر جدانشدنی از فرآیند ضبط ویدیو کلیپ‌های دیجیتالی بدل شده است. اگر که می‌خواهید با مهارت خودتان فیلم‌ها را ویرایش یا تدوین کنید، اما با طرز کار نرم افزارهای پیچیده و حرفه‌ای در این زمینه آشنایی ندارید، توصیه می‌کنیم فرصت استفاده از این ابزار جامع و کاربردی را از دست ندهید. این محصول نرم افزاری جدید و قدرتمند به شما امکانی می‌دهد که بتوانید ویدیوهای خود در فرمت‌های مختلف WMV, WEBM, AVI, FLV, MKV, MP4 و … را فراخوانی و ده‌ها افکت زیبا و جذاب را بر روی آن اعمال کنید و با استفاده از فیلترهای بصری بسیار زیبای این نرم افزار، ویدیوها را مطابق با سلیقه و خلاقیت خودتان ویرایش و جلوه‌هایی جذاب‌تر به آن‌ها بدهید. هم اکنون می توانید نرم افزار Franzis COLOR Video professional را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Franzis COLOR Video #1 professional :

– دارا بودن ده‌ها تنظیم از پیش آماده برای استفاده در فیلم‌ها

– دارا بودن موتور پردازش رنگ Real-time با 10 سطح مختلف برای تغییر رنگ عناصر و اشیاء در فیلم‌ها

– سازگاری با فرمت‌های مختلف WMV, WEBM, AVI, FLV, MKV, MP4 و …

– دارا بودن 204 فیلتر جذاب و حرفه‌ای برای فیلم‌ها

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Franzis COLOR Video 1 professional.cover1  300x178 - دانلود Franzis COLOR Video #1 professional 1.12.03822 - ساخت ویدیوهایی جذاب و چشم‌نواز Franzis COLOR Video 1 professional.cover2  300x178 - دانلود Franzis COLOR Video #1 professional 1.12.03822 - ساخت ویدیوهایی جذاب و چشم‌نواز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 258 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR