دانلود Lindo What’sBest! 18.0.1.1 x64 – پلاگین مدل‌سازی در اکسل

دانلود Lindo What'sBest! 18.0.1.1 x64 - پلاگین مدل‌سازی در اکسل

 

دانلود !Lindo What’sBest

| پلاگین مدل‌سازی در اکسل |

 

Lindo What’sBest! 18.0.1.1 x64 یک پلاگین جدید و کاربردی ساخته شده توسط شرکت Lindo برای نرم افزار اکسل (Excel) است که به شما امکانی می‌دهد بتوانید مدل‌های بهینه‌سازی در مقیاس بزرگ را در صفحات گسترده‌ی اکسل ایجاد کنید. این پلاگین قدرتمند، یک ابزار بسیار قوی برای مدل‌های خطی، غیرخطی، درجه دوم، چهارگانه‌ی محدود شده، مخروط مرتبه دوم، تصادفی و عدد صحیح است که می‌تواند این موارد را در مایکروسافت اکسل در دسترس شما قرار دهد. اگر که شما هم از نرم افزار صفحه گسترده‌ی اکسل برای ثبت و نگهداری داده‌ها استفاده می‌کنید، این پلاگین قوی می‌تواند مشکلات شما در زمینه‌ی بهینه‌سازی را برطرف و مدل‌سازی‌ها را در زمانی کوتاه برای شما انجام دهد.

همانطور که می‌دانید، نرم افزار مایکروسافت اکسل یکی از پرکاربردترین ابزارها در مجموعه‌ی آفیس است که از آن برای وارد کردن دیتا در صفحات گسترده استفاده می‌شود. یادگیری اکسل، برای تمامی حسابدارها الزامی می‌باشد و با استفاده از آن می‌توان داده‌ها را سازماندهی کرد و اعمال عملیات ریاضی و محاسبات را به راحتی در آن انجام داد. پلاگین جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران نرم افزار اکسل آماده کرده‌ایم، امکانی را فراهم می‌کند که بتوانید به شکلی موثر بزرگ‌ترین و سخت‌ترین مدل‌ها را حل کنید. این پلاگین توسط شرکت‌های بزرگ مختلف در دنیا مورد استفاده قرار می‌گیرد و سرعت و ظرفیت بی‌نظیر آن، روز به روز بر تعداد کاربران آن اضافه می‌کند. کاربران به محض نصب این پلاگین، می‌توانند امکانات مدل و بهینه‌سازی داده در اکسل را انجام داده و از این پلاگین نهایت استفاده را ببرند. هم اکنون می توانید نرم افزار !Lindo What’sBest را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار !Lindo What’sBest :

– قوی‌ترین بهینه و مدل‌ساز موجود برای اکسل

– امکان مدل‌سازی خطی، غیرخطی، مخروط مرتبه دوم، چهارگانه‌ی محدود شده و …

– امکان مدل‌سازی سریع و ساده‌ی داده‌ها

– امکان مدل‌سازی برای مشتریان از روی داده‌ها

– دارا بودن مستندات جامع و حرفه‌ای برای سهولت در کارکرد

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Lindo WhatsBest.cover1  300x210 - دانلود Lindo What'sBest! 18.0.1.1 x64 - پلاگین مدل‌سازی در اکسل Lindo WhatsBest.cover2  300x112 - دانلود Lindo What'sBest! 18.0.1.1 x64 - پلاگین مدل‌سازی در اکسل

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 79.2 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR