دانلود RetroBat 4.0.2 – مجموعه‌ی شبیه‌سازهای بازی‌های کنسولی در کامپیوتر

دانلود RetroBat 4.0.2 - مجموعه‌ی شبیه‌سازهای بازی‌های کنسولی در کامپیوتر

 

دانلود RetroBat

| مجموعه‌ی شبیه‌سازهای بازی‌های کنسولی در کامپیوتر |

 

RetroBat 4.0.2 نام یک بسته‌ی نرم افزاری بسیار قوی، رایگان و متن‌باز برای دوست‌داران بازی‌های کلاسیک و قدیمی در انواع کنسول‌های بازی است که به شما امکانی می‌دهد تا بتوانید تمامی بازی‌های نوستالژیک در انواع کنسول‌های بازی دهه‌های قبل را در کامپیوتر خود اجرا کنید. همانطور که احتمالا می‌دانید، در تاریخ چند ده‌ ساله‌ی بازی‌های ویدیویی، عناوینی بوده‌اند که هیچگاه به طور خاص برای کامپیوتر منتشر نشده و در قالب نسخه‌های انحصاری کنسول‌های بازی به بازار عرضه شدند. این عناوین انحصاری در کنسول‌های نینتندو، پلی استییشن و ایکس‌باکس ارائه شده و اغلب، کاربران پلتفرم PC از تجربه‌ی آن محروم بوده‌اند. رفته رفته، سر و کله‌ی امولاتورها هم پیدا شد و کم و بیش می‌شد بازی‌های مربوط به کنسول‌های بازی مختلف را در کامپیوتر هم اجرا کرد. در این مطلب از سایت یاس دانلود، یک بسته نرم افزاری را برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم که تقریبا کلیه شبیه‌سازهای مربوط به بازی‌های کنسولی را در خود دارد و با آن می‌توانید بازی‌های دلخواه خود را با سهولت بسیار بازی کنید.

امروزه تقریبا می‌توان رام فایل‌های مربوط به کلیه بازی‌های دهه 80 و 90 میلدی را در اینترنت جستجو و دانلود کرد. با این حال، شبیه‌سازهای مورد نیاز برای اجرا کردن هرکدام از این بازی‌ها پلتفرم خاص خود را دارند. اگر که نمی‌خواهید ساعت‌ها در انجمن‌های مختلف وقت بگذارید و دوست دارید که تنها از طریق یک نرم افزار بتوانید تمامی بازی‌‌های دوران کودکی خود را اجرا کنید، توصیه می‌کنیم نرم افزار رتروبت را از دست ندهید. هدف این نرم افزار، ارائه بهترین تجربه‌ی ممکن از اجرا کردن رام فایل‌های مربوط به بازی‌های کنسولی و کلاسیک در ویندوز است. این نرم افزار که به صورت رایگان و متن‌باز توسعه یافته، شما را به طور کامل از تمامی امولاتورهای دیگر بی‌نیاز می‌کند و قادر است بازی‌های ده‌ها کنسول کلاسیک و نوستالژیک را برای شما در ویندوز با کیفیت مطلوب اجرا نماید. هم اکنون می توانید نرم افزار RetroBat را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار RetroBat :

– دارا بودن ده‌ها شبیه‌ساز مختلف به صورت یکجا

– توانایی شناسایی سریع و آسان رام فایل بازی‌های کلاسیک

– مناسب برای اجرای بازی‌های کنسول آتاری، میکرو، سگا، سونی 1، سونی 2 و …

– دارا بودن کارکرد ساده و آسان

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

RetroBat.cover1  300x169 - دانلود RetroBat 4.0.2 - مجموعه‌ی شبیه‌سازهای بازی‌های کنسولی در کامپیوتر RetroBat.cover2  300x168 - دانلود RetroBat 4.0.2 - مجموعه‌ی شبیه‌سازهای بازی‌های کنسولی در کامپیوتر

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1.28 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR