دانلود Live Transcribe & notification 6.0.472741816 – نوشتار خودکار متن از روی صدا

دانلود Live Transcribe & notification 6.0.472741816 - نوشتار خودکار متن از روی صدا

 

دانلود نرم افزار Live Transcribe برای اندروید

| نوشتار خودکار متن از روی صدا |

 

Live Transcribe & notification 6.0.472741816 نام یک سرویس جدید و قدرتمند از سمت شرکت گوگل است که به تازگی برای کاربران در سیستم‌عامل اندروید طراحی شده و می‌توانید مکالمات روزمره‌ و صداهای اطراف را برای شما بنویسد. این نرم افزار، به طور خاص برای ناشنوایان و یا فراد کم‌شنوا طراحی شده و به آن‌ها کمک می‌کند که بتوانند بدون هیچ محدودیتی، از تکنولوژی موجود برای تعامل بهتر با محیط خوداستفاده کنند. این نرم افزار، مجهز به پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌های تشخیص خودکار صدا است که با امکان تایپ دقیق، امکانی را برای شما فراهم می‌کند که بتوانید کلیه مکالمات مخاطبین را به صورت متنی در گوشی خود مشاهده کنید.

این نرم افزار در واقع سرویس رسمی گوگل برای رونویسی زنده و هوشمندانه‌ از صداها است که با کمک آن شما می‌توانید هر مکالمه‌ای در اطراف خود را به صورت متنی در دسترس داشته باشید. با این برنامه، افراد ناشنوا و یا کم‌شنوا می‌توانند از اعلان‌های صوتی به شکل ویژه‌تری مطلع شوند و در موقعیت‌های مهم مثل هشدار دود، آژیر،‌گریه کودک و … مطلع شوند. اعلان‌های این برنامه را می‌توانید از طریق چراغ چشمک‌زن، ویبره و یا اعلان متنی بر روی گوشی موبایل خود دریافت کنید. این نرم افزار به طور کامل از 80 زبان زنده‌ی دنیا پشتیبانی می‌کند و با این تکنولوژی توانسته میلیون‌ها مرتبه از گوگل پلی استور از سوی کاربران دانلود و مورد توجه قرار گیرد. هم اکنون می توانید نرم افزار Live Transcribe برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Live Transcribe :

– امکان رونویسی زنده با بیان کلمات و نوشتار خودکار متن روی تلفن همراه

– پشتیبانی از 80 زبان و گویش مختلف

– امکان تنظیم ویبره‌ی خودکار در صورت صدا زدن نام صاحب دستگاه

– امکان کار با و یا بدون هدست‌های سیمی و بی‌سیم

– دارا بودن کارکرد ساده و آسان

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Live Transcribe 1 84x150 - دانلود Live Transcribe & notification 6.0.472741816 - نوشتار خودکار متن از روی صدا Live Transcribe 2 84x150 - دانلود Live Transcribe & notification 6.0.472741816 - نوشتار خودکار متن از روی صدا Live Transcribe 3 84x150 - دانلود Live Transcribe & notification 6.0.472741816 - نوشتار خودکار متن از روی صدا Live Transcribe 4 84x150 - دانلود Live Transcribe & notification 6.0.472741816 - نوشتار خودکار متن از روی صدا

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 19 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR