دانلود Wikini 1.45.1 – ویکینی؛ دسترسی آسان با قابلیت جستجو در ویکیپدیا (Wikipedia)

دانلود Wikini 1.45.1 - ویکینی؛ دسترسی آسان با قابلیت جستجو در ویکیپدیا (Wikipedia)

 

دانلود Wikini

| ویکینی؛ دسترسی آسان با قابلیت جستجو در شبکه‌ی ویکیپدیا (Wikipedia) |

 

Wikini 1.45.1 نام یک محصول نرم افزاری جدید، رایگان و متن‌باز به منظور فراهم‌سازی امکان سهولت در دسترسی به ویکیپدیا از طریق یک محیط گرافیکی بسیار زیبا و کاربرپسند است. این نرم افزار با دارا بودن امکانات متعدد شخصی‌سازی، به شما قابلیتی می‌دهد که بتوانید با چند کلیک ساده، سریعا به صفحه‌ی مورد نظر خود در ویکیپدیا دسترسی پیدا کنید. علیرغم عدم تمایل برخی دانشگاهیان به پذیرش ویکیپدیا به عنوان منبع مناسب در مقالات، نمی‌توان انکار کرد که ویکی‌پدیا به لطف کتابخانه‌ای گسترده و جامع از انواع مقالات در دنیا، مرجعی ضروری از دانش برای بشریت محسوب می‌شود.

با این وجود، یکی از جنبه‌هایی که در ویکیپدیا هنوز هم جای کار دارد، مربوط به طراحی ظاهری آن است. به تازگی، یک اپ جدید در زمینه‌ی فراهم‌سازی امکان دسترسی ساده و سریع‌تر به ویکیپدیا طراحی شده که در این مطلب از سایت یاس دانلود، جدیدترین نسخه‌ی آن را در قالب یک بسته‌ی نصبی در دسترس شما کاربران در ویندوز 10 و ویندوز 11 قرار می‌دهیم. ویکینی، یک اپ جدید، زیبا و کاربرپسند در ویندوز است که با نصب آن در سیستم خود، می‌توانید یک نسخه‌ی آماده به کار از ویکیپدیا را همواره در دسترس داشته باشید و محتوای مورد نظر خود را به راحتی در آن جستجو و پیدا کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار Wikini را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Wikini :

– دارا بودن طراحی در محیط تاریک و روشن

– امکان سرچ آسان و سریع با کلمات کلیدی در ویکیپدیا

– قابلیت خوانش صوتی مقالات به شکل خودکار

– امکان جستجو در تصاویر ویکیپدیا

– قابلیت دسترسی ساده و سریع

– یکپارچگی کامل با ویندوز

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Wikini.cover1  300x195 - دانلود Wikini 1.45.1 - ویکینی؛ دسترسی آسان با قابلیت جستجو در ویکیپدیا (Wikipedia) Wikini.cover2  300x195 - دانلود Wikini 1.45.1 - ویکینی؛ دسترسی آسان با قابلیت جستجو در ویکیپدیا (Wikipedia)

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : Msixbundle
  • حجم : 64.7 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR