هوش مصنوعی و برنامه نویسی پلی به آینده

ai - هوش مصنوعی و برنامه نویسی پلی به آینده

 

شما از ابزارهای متعددی مانند لپ تاپ،pc ،موبایل و تبلت استفاده میکنید ابزارها کارهای مختلفی برای شما انجام می دهند اما چگونه؟ هر موقعی که شما کاری از این ابزارها بخواهید یکسری دستورالعمل های از پیش تعیین شده وجود دارند که مناسب با درخواست شما در پشت صحنه به ترتیب اجرا می‌شوند و در نهایت خروجی به شما نمایش داده می شود به این مجموعه دستورالعمل ها کد (code) گفته می شود.

ابزارهای شما برای انجام حتی ساده ترین وظایف مانند باز کردن و بستن یک اپلیکیشن و یا انجام یک محاسبه ساده باید مجموعه‌ای از دستورالعمل ها را اجرا کند اینها فقط ماشین هستند و فقط 1ها و 0ها را میشناسند از خودشان قدرت تفکر ندارند ما برنامه نویسان با کد های مان امکان تفکر را به آنها می‌دهیم.

به عبارت دیگر برنامه نویسی زبانی است که کامپیوتر با آن صحبت می کند همانطور که ما انسان ها زبان های مختلفی برای صحبت کردن داریم برای کامپیوترها نیز زبان های برنامه نویسی مختلفی موجود است

هزار زبان برنامه نویسی مانند پایتون،  C++, C#, javaو … وجود دارد که با آنها می توان کدها و دستورالعمل هایی که کامپیوتر باید اجرا کند را نوشت.

مزایای برنامه نویسی:

  1. با توجه به اینکه دانش برنامه نویسی لزوما در تمام ابعاد علمی جهان همچون تجارت ،پزشکی,مهندسی عمران،بانکداری،مدیریت اقتصاد و… کاربرد روزافزونی دارد میتوانید در مقیاس جهانی شغل آینده خود را تضمین نمایید.
  2. با توجه به کمبود متخصص برنامه نویس و مهاجرت کثیر برنامه نویسان به خارج از کشور بسیاری از شرکتها پروژه های خود را بصورت برونسپاری در اختیار برنامه نویسان از سراسر کشور قرار میدهند و بازار فریلنسینگ بازار چند صد میلیارد تومانی در کشور ما را در اختیار دارد.
  3. یکی از روشهای مطمئن کم هزینه و پردرآمد برای مهاجرت به خارج از کشور مهاجرت از طرف شغل(job offer )میباشد آموزش برنامه نویسی یکراه هوشمندانه برای مهاجرت میباشد.
  4. بسیاری از کسانی که برنامه نویسند برای شغل دوم خود کارهای پروژه ای و پاره وقت برنامه نویسی را انتخاب مینمایند که گاهاً درآمد بسیار بالاتری از شغل پایه اول دارد.
  5. با یکی از روشهای زیر میتوانید به استخدام شرکتهای خارجی از داخل ایران شوید.
  • پروفایل لینکدین و معرفی تواناییها
  • بسیاری از شرکتهای خارجی که بخشی از آنها را کارمندان ایرانی تشکیل میدهند برای کاهش هزینه های تولید خود اقدام به جذب برنامه نویس دورکار(البته با سابقه کار) از داخل ایران مینماید.تجربه نشان داده که حقوق این شرکتها ده ها برابر شرکتهای داخلی میباشند و رزومه خوبی برای ساخت آینده شماست.
  • کسب درآمد از طریق سایتهای فریلنسینگ خارجی.

 

چرا پایتون؟

ai p - هوش مصنوعی و برنامه نویسی پلی به آینده

ده ها زبان برنامه نویسی محبوب و معروف وجود دارد اما چرا باید پایتون را برای یادگیری انتخاب کنیم من به شدت معتقدم که هر شخصی که می‌خواهد برنامه‌نویسی را یاد بگیرد حتماً باید با پایتون شروع کند و همه کسانی که برای اولین بار میخواهند وارد دنیای کد نویسی شوند توصیه اکید دارم حتما پایتون را انتخاب کند حتی آنهایی هم که به سایر زبان های برنامه نویسی مسلط هستند توصیه می کنم پایتون رو یاد بگیرند اما چرا؟

  1. پایتون راحت و آسان است

یادگیری سینتکس پایتون خیلی آسان است و به راحتی تو ذهن میماند چیز زیادی برای به خاطر سپردن ندارد برای افراد مبتدی و کسانی که قبلا برنامه نویسی نکرده‌اند بهترین زبان برای یادگیری پایتون است حتی برای کودکان نیز بهترین زبان است پایتون برای برنامه نویسان حرفه ای نیز بهترین است زیرا با صرف زمان و انرژی خیلی کمتری نسبت به بقیه زبان ها برنامه های خیلی پیشرفته ای می توانند ایجاد کنند.

  1. هر کاری را با پایتون می توان انجام داد

به خاطر آسان بودن پایتون آن را دست کم نگیرید پایتون در تمام زمینه ها کاربرد دارد از طراحی آزمایشات روانشناسی گرفته تا نرم افزار های تحت وب، تحت ویندوز، Desktop و کاربردهای هوش مصنوعی را می توان با پایتون انجام داد

با شروع یادگیری پایتون شما فقط وارد دنیای برنامه نویسی نمی شوید بلکه به مهارت برنامه نویسی با مطلوب ترین و پردرآمدترین زبان برنامه نویسی دنیا مجهز می شوید.

  1. پایتون شروع درآمد بالا

زبان پایتون فرصت های شغلی متعددی را فراهم می کند و نوید رشد بالا با چشم انداز حقوق و دستمزد بزرگ را می دهد.

همانطور که ممکن است شنیده باشید، حقوق توسعه دهندگان نرم افزار معمولاً عالی است.پایتون نیز از این قاعده مستثنی نیست. میانگین دستمزد سالانه توسعه دهندگان پایتون 110000 دلار است.در ایران حقوق یک برنامه نویسی تازه کار پایتون در سال 1401 از هشت میلیون تومان شروع میشود که میانگین تا 20 میلیون هم میرسد.مشاغل پایتون در مقایسه با سایر صنایع معمولاً درآمد بسیار خوبی دارند. بنابراین اگر دوست دارید برای دورکاری خود دستمزد خوبی دریافت کنید، آموزش پایتون نقطه شروع است

  1. هوش مصنوعی (AI)

هوش مصنوعی به فناوری‌ اطلاق می‌شود که یک ربات یا رایانه را وادار می‌کند مانند یک انسان عمل کند و فکر کند.

ai ml - هوش مصنوعی و برنامه نویسی پلی به آینده

  • دوره آموزش یادگیری ماشین (Machine Learning) : رشد یادگیری ماشین در چند سال اخیر فوق‌العاده است و به سرعت همه چیز را در اطراف ما تغییر می‌دهد. یادگیری ماشینی (ML) آنقدر همه کاره و قدرتمند است که یکی از مهیج‌ترین فناوری‌های عصر ماست. سادگی و آسانی پایتون در کنار قابلیت های مختلف باعث شده اولین انتخاب دانشمندان علم داده و کسب وکارها برای پروژه های یادگیری ماشین باشد.
  • یادگیری عمیق: یادگیری عمیق یک تکنیک از یادگیری ماشین است که به رایانه‌ها می‌آموزد تا آنچه را که به طور طبیعی برای انسان اتفاق می‌افتد انجام دهند.
  1. توسعه وب : فریم ورک Django (جنگو) برای ساخت Web Application های نوشته شده با پایتون، مورد استفاده قرار می گیرد.

چگونه پایتون و ماشین لرنینگ را یاد بگیریم؟

کافی است آموزشگاه تحلیل داده را در google جستجو کنید. در سایت این آموزشگاه علاوه بر مشاهده انواع آموزش های سطح بالا و با کیفیت می توانید وارد صفحه آموزش دوره آموزش پایتون شده و در این دوره ثبت نام کنید.

آموزشگاه تحلیل داده با سابقه 21 ساله در زمینه آموزش برنامه نویسی دیتابیس و طراحی سایت پس از ارائه مشاوره رایگان برای شما بر اساس شرایط شما نقشه راه ویژه خودتان را برایتان ترسیم نموده و از مقدماتی ترین سطوح و بالاترین سطوح را به شما آموزش میدهد.

 

چرا باید با وجود انواع ویدیوها و پکیج های آموزشی برای آموزش پایتون ، در دوره حضوری و یا آنلاین آموزشگاه تحلیل داده شرکت کنیم؟

آنچه ما را با پکیج های آموزشی و بقیه آموزشگاه ها متمایز می کند این است که آموزشگاه تحلیل داده توجه ویژه ای در جذب اساتید با تجربه و باسابقه کار در بخش های صنعتی دارد و در دوره های آموزشی آموزشگاه تحلیل داده ارتباط و تعامل دوطرفه بین اساتید و دانشجویان وجود دارد، تعداد دانشجویان هر دوره محدود بوده و اساتید به فعالیت ها و پیشرفت تک تک دانشجویان، بطور موثر رسیدگی می کنند. با ثبت نام در دوره های آموزشی آموزشگاه تحلیل داده، اساتید آموزشگاه تجربیات چندین ساله خود را در اختیار شما قرار می دهند. در طول دوره پروژه ها و تمرین های متعددی که غالبا برگرفته از محیط کار و صنعت می باشند برای دانشجویان تعریف می شود و روند انجام درست تکالیف تک تک دانشجویان، توسط اساتید پیگیری می شود. ارتباط بین اساتید و دانشجویان محدود به زمان کلاس نبوده و خارج از آموزشگاه و حتی بعد از اتمام دوره این ارتباط برقرار است.

 

/ پایان
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و یاس دانلود هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR