دانلود SplitCam 10.6.25 x86/x64 – استفاده‌ی همزمان از وبکم در برنامه‌های مختلف

دانلود SplitCam 10.6.25 x86/x64 - استفاده‌ی همزمان از وبکم در برنامه‌های مختلف

 

دانلود SplitCam

| استفاده‌ی همزمان از وبکم در برنامه‌های مختلف |

 

SplitCam 10.6.25 x86/x64 نام یک اپلیکیشن جدید و کاربردی است که به شما اجازه می‌دهد بتوانید از وبکم در سیستم خود به شکل همزمان در چندین نرم افزار مختلف استفاده کنید. این نرم افزار با دارا بودن مجموعه‌ای از امکانات حرفه‌ای و جذاب، به شما یک تجربه‌ی کاملا جدید و جذاب را حین کار با وبکم می‌دهد. همانطور که احتمالا می‌دانید، دوربین وبکم در رایانه‌ی دسکتاپ یا لپ تاپ را تنها می‌توان به شکل همزمان در یک اپ استفاده کرد. در واقع این دیوایس، قابلیت کار به طور همزمان در دو یا چند اپ مختلف را ندارد. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم، امکانی را فراهم می‌کند که بتوانید به شکل همزمان از وبکم خود در برنامه‌های مختلف استفاده کنید.

این نرم افزار به شما قابلیتی می‌دهد که بتوانید تصویر وبکم را به چند قسمت تقسیم کنید و از هر بخش در پیام‌رسان‌های مختلف استفاده کنید. این نرم افزار همچنین دارای مجموعه‌ای از افکت‌ها و فیلترهای از پیش آماده است که به کمک آن شما می‌توانید بر روی تصویر خود قاب، فیلتر و انواع افکت‌]ای گرافیکی قرار دهید و از این تجربه‌ی جذاب لذت ببرید. این برنامه به شما امکانی می‌دهد که بدون هیچ محدودیتی بتوانید تصویر ویدیو را در تمامی اپ‌های پیام‌رسان، ویدیو کال و … در دسترس داشته باشید. هم اکنون می توانید نرم افزار SplitCam را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار SplitCam :

– دارا بودن ده‌ها افکت جذاب و زیبا برای اعمال کردن بر روی وبکم

– قابلیت تقسیم ویدیو به چند قسمت برای استفاده‌ی همزمان از وبکم در برنامه‌های مختلف

– پشتیبانی از Skype, Youtube و …

– امکان استفاده برای استریم در شبکه‌های مختلف

– قابلیت برودکست ویدیو با کیفیت اچ‌دی (HD)

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

SplitCam.cover1  300x222 - دانلود SplitCam 10.6.25 x86/x64 - استفاده‌ی همزمان از وبکم در برنامه‌های مختلف SplitCam.cover2  300x224 - دانلود SplitCam 10.6.25 x86/x64 - استفاده‌ی همزمان از وبکم در برنامه‌های مختلف

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 325/343 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR