بهترین اپلیکیشن زبان انگلیسی + نسخه اندروید و آیفون

معرفی بهترین اپلیکیشن زبان انگلیسی

بهترین اپلیکیشن زبان انگلیسی + نسخه اندروید وآیفون

در دنیای امروز، دیگر جایی برای آموزش حضوری نمانده است. فضای مجازی بستری را فراهم کرده است که دیگر نیازی نیست فرد برای آموزش حتی جابجا بشود! شاید برای شما هم سوال است که آموزش حضوری بهتر است یا آموزش مجازی؟ در این مطلب به بررسی آموزش مجازی، خصوصا آموزش از طریق اپلیکیشن می پردازیم. و بهترین اپلیکیشن زبان انگلیسی را معرفی خواهیم کرد، همراه ما باشید!

 

یادگیری زبان انگلیسی چقدر طول می کشد؟

این امر به یک عامل بستگی دارد. اینکه شما بخواهید از کدام نوع آموزش استفاده بکنید؛ حضوری یا مجازی.
طول دوران یادگیری زبان انگلیسی در آموزش حضوری بسیار بیشتر است و قطعا سالها طول خواهد کشید تا بتوانید به سطح مورد نظر خود برسید؛ آن هم با توجه به مشکلات بسیاری که آموزش حضوری دارد.

اما در آموزش مجازی (اپلیکیشن)، با اینکه هیچ وقت مشخصی برای حضور شما تعیین نمی شود، مدت زمان تحصیل بسیار کمتر از آموزش حضوری است و می توان گفت که یک سوم طول مدت آموزش حضوری زمان می برد تا شما به زبان انگلیسی مسلط بشوید.

آموزش مجازی چند نوع دارد؟

آموزش مجازی دو نوع دارد: کلاس های آنلاین و اپلیکیشن ها ( بهترین اپلیکیشن زبان انگلیسی ). کلاس های آنلاین در بسترهای مختلفی مثل گوگل میت و اسکایپ برگزار می شوند و زبان آموزان قابل توجهی از این نوع کلاس ها استفاده می کنند.

اما شاید تعجب بکنید اگر بدانید که راه ساده تری هم نسبت به حضور در کلاس آنلاین برای یادگیری زبان وجود دارد! اپلیکیشن های آموزش زبان!
شما با استفاده از اپلیکیشن های آموزش زبان به راحتی می توانید در هر زمان و مکان که باشید، شروع به یادگیری زبان انگلیسی بکنید. اپلیکیشن های آموزش زبان انگلیسی امروزه بسیار گسترده شده اند و در همه مارکت ها وجود دارند.

آموزش مجازی، کلاس آنلاین یا اپلیکیشن بهتر است؟ (بهترین اپلیکیشن زبان انگلیسی در انتهای پست)

یادگیری انگلیسی با اپلیکیشن

آموزش مجازی از همان ابتدا یک انقلاب در زمینه یاددهی و یادگیری بود. به همین دلیل و البته به دلایل دیگری که در این مقاله اشاره خواهیم کرد، آموزش حضوری میدان را به آموزش مجازی باخته است. درنتیجه، امروزه بسیاری افراد بر این باور هستند که یادگیری زبان انگلیسی از طریق آموزشگاه و به صورت حضوری مناسب نبوده و بهترین روش استفاده از اپلیکیشن و پلتفرم های آنلاین می باشد.

برتری آموزش مجازی نسبت به حضوری! معرفی بهترین اپلیکیشن انگلیسی در ادامه

در زیر به برخی از برتری های آموزش مجازی نسبت به آموزش حضوری اشاره می کنیم:

صرف هزینه کمتر

از ویژگی های مهم آموزش مجازی، هزینه بسیار کمتر نسبت به کلاس های حضوری می باشد و در عین حال همان محتوا را با کیفیت بالا در اختیار زبان آموز قرار می دهد.

بهینه سازی در زمان

کلاس های آنلاین وقت بسیار کمتری را نسبت به کلاس های حضوری از زبان آموز می گیرند. وقتی که صرف رفت و آمد، ثبت نام، تغییر اطلاعات یا تایم کلاس ها و غیره می شود همگی حذف شده و در کمتر از پنج دقیقه انجام می شوند.

محدودیت زمان و مکان چه؟

شما از طریق اپلیکیشن ها (اپلیکیشن زبان انگلیسی)، با برنامه ریزی منظم و منسجم، بدون اتلاف وقت و بدون محدودیت در زمان و مکان می توانید فرایند یادگیری زبان انگلیسی را طی کنید. یعنی در هر ساعت از شبانه روز و در هر مکان (حتی در تخت خواب) می توانید زبان انگلیسی را فراگیرید.

کیفیت بهتر

کیفیت بالا برای همه زبان آموزان موضوعی بسیار مهم است و آموزش مجازی با استفاده از ظرفیت هایی که دارد می تواند بهترین روش یادگیری برای زبان انگلیسی باشد. برخی از این ظرفیت ها عبارتند از ویدیوها، صوت های از قبل ضبط شده، ارتباط تصویری مستقیم، استفاده از هوش مصنوعی و غیره.

قابلیت تکرار و مرور مجدد

داده های اطلاعاتی در اپلیکیشن ها می توانند توسط استاد یا زبان آموز ذخیره شوند. در نتیجه، حتی بعد از اتمام کلاس نیز ما می توانیم همه داده ها و اطلاعات رد و بدل شده را مرور کنیم. این قابلیت همچنین برای شب های امتحان بسیار حیاتی و مهم است مخصوصا آزمون های اصلی زبان انگلیسی مثل آیلتس، تافل، جی ار ای و غیره.

مواردی که گفتیم از ویژگی های استفاده از اپلیکیشن زبان انگلیسی برای یادگیری بهتر و سریعتر می باشد. حال سوال اصلی اینجاست که کدام اپلیکیشن را برای یادگیری زبان انگلیسی انتخاب کنیم؟

بهترین اپلیکیشن زبان انگلیسی کدام است؟

ما به شما اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی لینگوجو را معرفی می کنیم! این اپلیکیشن به دلایلی که در زیر آمده است، می تواند بهترین انتخاب شما باشد.

اول از همه، معرفی کامل!

اپلیکیشن لینگوجو با هدف آموزش زبان انگلیسی با آسان ترین، ساده ‌ترین، بروزترین و کم هزینه ترین روش ممکن با بالاترین میزان بازدهی و با استفاده از جلوه‌های گرافیکی جذاب و زیبا توسعه داده شده است.

تمرکز اصلی اپلیکیشن آموزش زبان لینگوجو بر محتوای آموزشی دسته بندی شده با کیفیت و آموزش مهارت های اصلی زبان انگلیسی با روش های جذاب و متنوع می باشد.
در تهیه محتوا و مطالب آموزشی این اپلیکیشن، روش‌های مرسوم و منسوخ قبلی که در اکثر آموزشگاه ها و موسسات و سایر بسترها استفاده می شود کنار گذاشته شده و سعی شده است که با استفاده از بهترین و باکیفیت ترین منابع، کامل ترین و بروزترین محتوای زبان انگلیسی برای شما فراهم بشود.

 

بخش های اصلی اپلیکیشن لینگوجو بهترین اپلیکیشن زبان انگلیسی

  • آزمون تعیین سطح هوشمند رایگان
  • آموزش سطوح زبان انگلیسی از مبتدی تا پیشرفته به صورت قدم به قدم
  • آموزش لغات ضروری آیلتس، 504 ، 1100، SAT و …
  • پادکست های زبان انگلیسی به صورت دسته بندی شده
  • آموزش تمامی مهارت های زبان انگلیسی

دروس و اهداف اپلیکیشن زبان انگلیسی لینگوجو

اپلیکیشن زبان لینگوجو نسخه اندروید و ios

برای یادگیری و تقویت کلیه مهارت‌های دانش زبان انگلیسی در هر درس، بخش های مختلفی تهیه و تنظیم شده است:

گرامر (Grammar)

آموزش تصویری (ویدئویی) گرامر به صورت جذاب، ساده، روان و با لحنی کاملا صمیمانه. در هر سطحی که باشید گرامرهای مربوط به سطح خود را به صورت دسته بندی شده و قدم به قدم می توانید دنبال کنید.

یکی از مزایای بسیار خوب اپلیکیشن لینگوجو ویدئو محور بودن بخشی هایی از آموزشی آن است که تبدیل به یکی از بهترین اپلیکیشن زبان انگلیسی شده است.

گرامر زبان انگلیسی در اپلیکیشن لینگوجو برای شما کمک شایانی در یادگیری زبان انگلیسی خواهند کرد.

واژگان (Vocabulary)

آموزش واژگان پرکاربرد جهت افزایش دایره لغات با ذکر مثال، ترجمه و تلفظ صحیح کلمات و همچنین لغات ضروری که باید بدانید همچون 504، 1100، آیلتس، تافل، جی آر ای، و غیره نیز به شما آموزش داده می شود.

مکالمه (Conversation)

تقویت مهارت مکالمه به کمک صوت، متن و ترجمه. براساس سطحی که هستید مکالمات طبقه بندی شما برای شما تهیه و تولید شده است.

مهارت شنیداری (Listening)

تقویت مهارت شنیداری با استفاده از ویژگی مدرن هوش مصنوعی و آموزش نحوه نوشتن صحیح کلمات و جملات باعث یادگیری و تقویت مهارت شنیداری شما می شود.

مهارت صحبت کردن (Speaking)

تقویت مهارت گفتاری به روش جذاب با استفاده از ویژگی مدرن هوش مصنوعی و آموزش تلفظ صحیح جملات و عبارات کاربردی و روزمره.

مهارت خواندن (Reading)

تقویت مهارت خواندن و درک مطلب متون انگلیسی به صورت تصویری (ویدئویی).

اشتباهات رایج (Common Mistake)

آموزش اشتباهات رایج انگلیسی به صورت جذاب و کاربرمحور.

اصطلاحات رایج (Idioms)

آموزش تصویری (ویدئویی) اصطلاحات رایج و کاملاً کاربردی جهت تقویت مکالمه.

افعال عبارتی (Phrasal Verbs)

آموزش تصویری (ویدئویی) فعل‌های عبارتی پرکاربرد جهت تقویت مکالمه و مهارت نوشتن متون انگلیسی.

پادکست (Podcast)

پادکست زبان انگلیسی به شما کمک می کنند تا خیلی سریعتر و راحتتر مهارت لیسینینگ خود را تقویت کنید. داستان های کوتاه و فایل های صوتی برای تقویت مهارت های زبان انگلیسی شما.

در پایان هر سطح نیز یک آزمون جامع شامل سوالاتی از کلیه مطالب درسی ارائه شده در هر سطح در نظر گرفته شده است که به زبان آموز کمک می‌کند تا میزان یادگیری خود را از مباحث مطرح شده سنجیده و طبق نقاط قوت و ضعف خود، مسیر یادگیری را تکرار کرده یا ادامه بدهد.

شما با استفاده اپلیکیشن زبان انگلیسی لینگوجو در 100 روز به سطح مطلوب و دلخواهتان از زبان انگلیسی (بهترین اپلیکیشن زبان انگلیسی) خواهید رسید.

/ پایان
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و یاس دانلود هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR