دانلود WidsMob MediaVault 1.5.0.64 – نرم افزار محافظت از تصاویر و فیلم‌های خصوصی

دانلود WidsMob MediaVault 1.5.0.64 - نرم افزار محافظت از تصاویر و فیلم‌های خصوصی

 

دانلود WidsMob MediaVault

| نرم افزار محافظت از تصاویر و فیلم‌های خصوصی |

 

WidsMob MediaVault 1.5.0.64 نرم افزاری جدید و کاربردی برای شما کاربران سیستم‌عامل ویندوز است که به واسطه‌ی آن شما می‌توانید اطلاعات خصوصی خود مثل عکس و فیلم‌ها را در سیستم از دسترس دیگران مخفی کنید. این نرم افزار یکی از بهترین راهکارهای موجود در زمینه‌ی مخفی‌سازی عکس‌ها و فیلم‌های شخصی است که امکاناتی حرفه‌ای در این زمینه را در خود جای داده است. با این نرم افزار، شما می‌توانید تصاویر و ویدیوهای خصوصی خود را با سیستم رمزنگاری پیشرفته‌ی AES-256 قفل کنید و امکان دسترسی دیگران به آن را به طور کامل محدود کنید. امکان قفل کردن ساده و سریع فایل‌های مدیا، رمز گذاشتن بر روی تصاویر و فیلم‌ها و … از مهم‌ترین ویژگی‌های این نرم افزار هستند.

اگر که شما هم سعی دارید با راهکاری قابل اطمینان، از اطلاعات خود در برابر دیگر کاربران محافظت کنید، باید این کار را با استفاده از یک ابزار مخصوص انجام دهید. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود خدمت شما عزیزان معرفی می‌کنیم، امکانی را فراهم می‌کند که بتوانید با آن تصاویر و فیلم‌های خود را در مکانی امن نگهداری کنید. رابط گرافیکی این نرم افزار تا حد امکان ساده نگه داشته شده تا حتی کاربران مبتدی هم بتوانند تمام انتظارات خود در این زمینه را با آن برآورده کنند. هم اکنون می توانید نرم افزار WidsMob MediaVault را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار WidsMob MediaVault :

– امکان ایمپورت آسان تصاویر JPG, PNG, BMP, GIF, HEIC RAW و ویدیوهای MP4, MOV برای مخفی‌سازی و رمزنگاری آن‌ها

– توانایی تعریف رمزهایی پیچیده و امن برای جلوگیری از دسترسی دیگر کاربران سیستم به اطلاعات شخصی

– قابلیت رمزگذاری و یا مخفی‌سازی اطلاعات محرمانه در سیستم

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

WidsMob MediaVault.cover1  300x176 - دانلود WidsMob MediaVault 1.5.0.64 - نرم افزار محافظت از تصاویر و فیلم‌های خصوصی WidsMob MediaVault.cover2  300x176 - دانلود WidsMob MediaVault 1.5.0.64 - نرم افزار محافظت از تصاویر و فیلم‌های خصوصی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 88.5 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR