دانلود Hexagon GeoMedia Suite 2022 16.7.0.210 – نرم افزار پیشرفته در حوزه GIS

دانلود Hexagon GeoMedia Suite 2022 16.7.0.210 - نرم افزار پیشرفته در حوزه GIS

 

دانلود Hexagon GeoMedia Suite

| نرم افزار پیشرفته در حوزه GIS |

 

Hexagon GeoMedia Suite 2022 16.7.0.210 نام یک مجموعه‌ی نرم افزاری بسیار قوی و کاربردی در حوزه مدیریت جی‌آی‌اس (GIS) برای فعالان در این حوزه است. همانطور که احتمالا می‌دانید، یک سیستم اطلاعات جغرافیایی (نرم افزار GIS)، به ابزارهایی اطلاق می‌گردد که برای ذخیره، بازیابی، مدیریت، نمایش و همچنین تجزیه و تحلیل انواع داده‌های جغرافیایی و مکانی طراحی شده است. این دست نرم افزارها به شما امکانی می‌دهند که بتوانید نقشه‌ها و سایر نمایانگرهای گرافیکی مرتبط با اطلاعات جغرافیایی را تجزیه و تحلیل و ارائه کنید. با استفاده از نرم افزارهای حوزه GIS می‌توان داده‌های جغرافیایی را به تصویر کشید. با توجه به پیشرفت روزافزون تکنولوژی‌های حوزه‌ی نرم افزار، امروزه در زمینه‌های جی‌آی‌اس (GIS) ابزارهای متعددی در اختیار متخصصین است که در این مطلب با معرفی یکی از بهترین این ابزارها در خدمت شما عزیزان هستیم.

نقشه‌ها، داده‌هایی بصری را ارائه می‌دهند که به کمک آن شما می‌توانید انواع موقعیت‌های مکانی را به تصویر کشیده و اطلاعات جزئی‌تر دیگری را هم از داده‌های خود به دست آورید. نرم افزاری که در این مطلب در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهیم، به شما امکانی می‌دهد که بتوانید فرآیند جمع‌آوری اطلاعات در راستای ایجاد یک نقشه بهتر را ساده‌تر انجام دهید. این نرم افزار به شما ابزارهای تحلیل بسیار قدرتمندی را ارائه می‌دهد که بتوانید از آن برای تجزیه و تحلیل‌های پیشرفته در حوزه GIS برای زمین‌شناسی، خصوصیات ترافیک جاده‌ای، تصادفات و … استفاده کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار Exiland Backup را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Hexagon GeoMedia Suite :

– مناسب برای پردازش حرفه‌ای داده‌های حوزه‌ی GIS

– امکان بصر‌سازی داده و استخراج اطلاعات مفید از نقشه‌ها

– قابلیت پردازش حرفه‌ای نقشه‌های زمین‌شناسی، ترافیک جاده و …

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Hexagon GeoMedia Suite.cover1  300x161 - دانلود Hexagon GeoMedia Suite 2022 16.7.0.210 - نرم افزار پیشرفته در حوزه GIS Hexagon GeoMedia Suite.cover2  300x156 - دانلود Hexagon GeoMedia Suite 2022 16.7.0.210 - نرم افزار پیشرفته در حوزه GIS

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 4.69 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR