دانلود PDF Text Deleter 1.0.1.4 – نرم افزار ویرایش و حذف عبارات متنی از فایل‌های PDF

دانلود PDF Text Deleter 1.0.1.4 - نرم افزار ویرایش و حذف عبارات متنی از فایل‌های PDF

 

دانلود PDF Text Deleter

| نرم افزار ویرایش و حذف عبارات متنی از فایل‌های PDF |

 

PDF Text Deleter 1.0.1.4 نرم افزاری است که به کمک آن شما می‌تواند متون دلخواه خود را از فایل‌های PDF پاک کنید. این برنامه، به شما قابلیتی می‌دهد که بتوانید عبارات متنی مورد نظر خود را به صورت گروهی از اسناد پی‌دی‌اف پاک کنید. تنها کافی‌ست که این برنامه را بر روی سیستم خود نصب کنید تا در ادامه این امکان برایتان فراهم شود که بتوانید عبارات متنی مورد نظر را از صفحات مختلف فایل PDF حذف کنید. این نرم افزار می‌تواند فواصل خالی اضافی در فایل‌های PDF را نیز تشخیص داده و به انتخاب شما آن‌ها را از متن پاک کند تا متنی شکیل و گویاتر داشته باشید. بنابراین اگر به دنبال ابزاری برای پردازش سریع فایل‌های PDF هستید، توصیه می‌کنیم فرصت استفاده از این ابزار کاربردی را از دست ندهید.

این نرم افزار یک انتخاب بسیار عالی برای آن دسته از افرادی است که با فایل‌های PDF سر و کار دارند و می‌خواهند با سهولت بیشتری به امکانات ویرایشی آن دسترسی داشته باشند. این نرم افزار دارای کارکردی سریع و آسان است که می‌تواند محتوای مورد نظر شما را به سرعت از داخل فایل‌ها حذف کند. سرعت و کیفیت مطلوب این نرم افزار سبب شده که بتواند در همین مدت زمان کوتاهی که از زمان عرضه‌ی آن گذشته، به عنوان یکی از بهترین ابزارها مطابق این نیاز لقب بگیرد. هم اکنون می توانید نرم افزار PDF Text Deleter را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار PDF Text Deleter :

– امکان حذف متن از فایل‌های PDF

– قابلیت پردازش گروهی فایل‌ها

– امکان حذف دائمی عبارات متنی از فایل‌های PDF

– امکان پردازش فایل‌های محافظت شده

– امکان تشخیص حرفه‌ای و دقیق متن

– امکان حذف فواصل اضافی از بین عبارات

– دارا بودن محیط کاربری ساده و جذاب

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

PDF Text Deleter.cover1  300x229 - دانلود PDF Text Deleter 1.0.1.4 - نرم افزار ویرایش و حذف عبارات متنی از فایل‌های PDF PDF Text Deleter.cover2  300x229 - دانلود PDF Text Deleter 1.0.1.4 - نرم افزار ویرایش و حذف عبارات متنی از فایل‌های PDF

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 53.3 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR